کد خبر : 2012616 | 18 فروردين 1403 ساعت 16:58 | 2.9K بازدید | 1 دیدگاه

سایپا روی نوار بدشانسی با هشت غایب

تیم فوتبال سایپا با یک لشگر مصدوم و محروم به میدان هفته ۲۶ ام لیگ دسته اول کشور می‌رود.

سایپا روی نوار بدشانسی با هشت غایب

به گزارش "ورزش‌سه"، نارنجی پوشان تهرانی بعد از سال‌ها حضور مستمر در لیگ برتر ایران چند فصلی است که به لیگ یک سقوط کرده‌اند و عدم برنامه‌ریزی مناسب آنها در ابتدای فصل سبب شده تا آنها برای صعود راه سختی را طی کنند.

تیم قدیمی و بازیکن‌ساز تهرانی در ابتدای فصل تغییرات زیادی در نفرات فصل قبل خود که کاندیدای اصلی صعود بود، داشت تا خیلی زود مدیران این باشگاه متوجه اشتباه خود شوند و تصمیم به تغییر سرمربی گیرند.

مجتبی سرآسیایی با سابقه حضور در کنار مربیان باتجربه‌ای همچون امیر قلعه‌نویی، یحیی گل‌محمدی، مجید جلالی و محمد ربیعی شوکی بود که جواب داد و شش پیروزی برای سایپایی‌ها به همراه داشت.

اما دستان خالی سرآسیایی خیلی زود گریبان این مربی را گرفت و تعداد مصدومان و محرومان هر هفته در لیگ فرسایشی دسته اول کشور روند نتیجه‌گیری را معکوس کرد.

حالا سایپایی‌ها در حالی امروز میهمان تیم مس شهربابک در هفته ۲۱ ام هستند که یک لشگر غایب دارند و سرآسیایی باید به یاد دوران بازی لباس ورزشی برتن و در خط دفاعی این این تیم قرار بگیرد.

رضا فرجی و محمود شفیعی محروم و محمدحسین خسروی، محمد حسینی، احسان جودکی و احسان هادیان دچار سرماخوردگی و امیرحسین کریمی و پیمان میری. مصدومان تیم سایپا در مسابقه شهربابک هستند.

سایپایی‌ها که از داوری بازی قبل خود نیز شاکی بودند باید همچنان در نوار بدشانسی‌های خود باشند.

دیدگاه‌ها