کد خبر : 2012618 | 18 فروردين 1403 ساعت 17:17 | 41K بازدید | 8 دیدگاه

پایان طلسم دوری طارمی با چراغ سبز کونسیسائو

سرجیو کونسیسائو از قرار داشتن مهدی طارمی در وضعیت خوب و ایده‌ال خبر داد.

پایان طلسم دوری طارمی با چراغ سبز کونسیسائو

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که طلسم حضور مهدی طارمی در بازی‌های پورتو شکسته خواهد شد. ستاره ایرانی اژدها در بازی‌های اخیر تیمش غایب بوده و نام او حتی در لیست تیم نیز قرار نگرفته بود ولی اکنون او می‌تواند به میادین بازگردد.

پس از قطعی شدن حضور این بازیکن در اینتر و حتی تعیین قرار تست‌های پزشکی، طارمی مورد غضب سرجیو کونسیسائو و مدیران باشگاه پورتو قرار گرفت به نحوی که او در چند دیدار اخیر تیمش به یک سکونشین تبدیل شده بود.

در شرایطی که پورتو باید فردا در دیداری از هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر پرتغال در استادیوم دراگائو از تیم فوتبال ویتوریا گیمارش میزبانی کند، سرمربی اژدها در نشست خبری پیش از بازی، به سوالات مختلفی از جمله وضعیت مهدی طارمی پاسخ داد.

1961760

کونسائو با سوالی در خصوص اینکه با توجه به غیبت اوا نیلسون آیا او قصد دارد از مهدی طارمی استفاده کند و این بازیکن ایرانی برای این مسابقه به تمرکز لازم دست پیدا کرده است یا خیر، مواجه شد که پاسخ سرمربی پورتو با پالس‌های مثبتی همراه بود که به نظر می‌رسد شاهد حضور مهاجم بوشهری در زمین مسابقه خواهیم بود.

او درباره اینکه آیا مهاجم ایرانی به تمرکز لازم رسیده یا نه، گفت: طارمی همیشه متمرکز بود. زمانی که او به دلیل مسائل فنی به اردوی تیم دعوت نشد، به این دلیل بود که از نظر بدنی و آمادگی برای بازی‌ها در وضعیت خوبی قرار نداشت. اما او واقعاً می‌خواهد بازی کند، مانند همه اعضای گروه. اگر شما در وضعیت خوبی باشید، فراخوانده می‌شوید. طارمی هم اکنون در وضعیت خوبی است.

دیدگاه‌ها