کد خبر : 2012639 | 18 فروردين 1403 ساعت 18:33 | 28.1K بازدید | 19 دیدگاه

بوسه حامد لک برای استقلالی‌ها! (عکس)

دروازه‌بان مس رفسنجان حرکت جالبی در مقابل شعار هواداران استقلال انجام داد.

بوسه حامد لک برای استقلالی‌ها! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، حامد لک که همواره تقابل خاصی با استقلال داشته و بازی‌های او برابر آبی پوشان از حساسیت و جذابیت بالایی برخوردار بوده، امروز هم در زمان گرم کردن مورد شعار و فحاشی تماشاگران حریف قرار گرفت که واکنش جالبی به آنها نشان داد.

دروازه‌بان مس رفسنجان که حدود یک ماه قبل در مسابقه جام حذفی مقابل استقلال درخشان ظاهر شد و یک پنالتی از صالح حردانی گرفت و واکنش‌های تماشایی انجام داد و نقش مهمی در حذف شاگردان جواد نکونام داشت، امروز هم دوباره برابر آبی پوشان قرار گرفته و به دنبال کسب امتیاز همراه تیمش است.

حامد لک که سال گذشته نمایش خوبی با 13 کلین‌شیت در مس رفسنجان داشت و در دور برگشت لیگ برتر هم با حضور محرم نویدکیا با آرامش ذهنی بیشتری کارش را دنبال می‌کند و توانسته در پنج بازی دروازه خود را بسته نگه دارد، امیدوار است امروز هم شرایط خوبی برابر استقلال داشته باشد.

2007821

دروازه‌بان سابق پرسپولیس و حال حاضر مس رفسنجان که تجربه کار زیر نظر جواد نکونام را هم دارد، دقایقی قبل که برای گرم کردن وارد زمین چمن ورزشگاه آزادی شد، بلافاصله مورد شعار هواداران استقلال قرار گرفت که برای آنها بوسه فرستاد تا اینچنین از تنش‌های بعدی جلوگیری کند.

دیدگاه‌ها