کد خبر : 2012665 | 18 فروردين 1403 ساعت 19:55 | 4.2K بازدید | 9 دیدگاه

پیولی: به میلانی که می‌خواهم خیلی نزدیک هستیم

استفانو پیولی، سرمربی میلان، از انگیزه فعلی تیمش رضایت دارد و امیدوار است برای بازی مقابل رم از آمادگی کامل برخوردار باشند.

پیولی: به میلانی که می‌خواهم خیلی نزدیک هستیم

به گزارش "ورزش سه"، میلان در بازی خانگی مقابل لچه با نتیجه 3-0 برنده شد. این تیم با کسب این برد 68 امتیازی شد و فاصله با یوونتوس که یک بازی کمتر دارد را به عدد 9 رساند.

میلان امشب شروع قدرتمندی در بازی مقابل لچه داشت و به لطف گل‌های کریستین پولیشیچ و اولیویه ژیرو در 20 دقیقه با دو گل پیش افتاد. سپس در نیمه دوم هم توسط رافائل لیائو به گل رسید و بازی را با نتیجه مطمئن به پایان رساند.

پیولی به DAZN گفت: "ما به میلانی که من می‌خواهم بسیار نزدیک هستیم اما اکنون که در شرایط خوبی هستیم، باید از نظر دقت و کیفیت به بالا بردن سطح خود ادامه دهیم."

آمادگی برای بازی مقابل رم در لیگ اروپا؟

ما در شرایط خوبی هستیم، همانطور که می‌خواستیم بازی کردیم، دو تیم انگیزه بالایی داشتند، حالا ما نیاز به تمرکز روی یک رقابت کاملا متفاوت داریم، بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل رم. این بازی یک لحظه بزرگ برای هر دو باشگاه است.

2007886

وضعیت رم؟

رم طبیعتاً سطح بالاتری نسبت به اسلاویا پراگ و رن دارد، اما می‌خواهیم از برتری خانگی در بازی رفت در مقابل هوادارانمان نهایت استفاده را ببریم.

شروع بازی امروز؟

شروع قدرتمند در این بازی نشانه مهمی از سوی بازیکنانم بود. امسال خیلی خوب شروع نکردیم، بنابراین در لحظاتی متحمل رنج شدیم و سعی کردیم خود را سرزنش کنیم، اما اکنون می‌خواهیم روند مثبت را ادامه دهیم. الان میلان تیمی است که هرگز تسلیم نمی‌شود، محکم می‌ماند و به کاری که انجام می‌دهد، اعتقاد دارد. بازیکنان اکنون می‌توانند احساس کنند که هم از نظر بدنی و هم از نظر فنی در شرایط خوبی هستند، بنابراین چیزی که ما نیاز داریم این است که همیشه این سطح از انگیزه را حفظ کنیم.

حمایت هواداران؟

ما و هوادارانمان در آن هفته‌های سخت رنج کشیدیم، اما آن‌ها هرگز ما را تنها نگذاشتند، آن‌ها همیشه شور و اشتیاق زیادی از خود نشان دادند. ما طی یک ماه و نیم آینده به آن نیاز خواهیم داشت. می‌خواهیم تا جایی که ممکن است در هر دو تورنمنت مدعی باشیم، بنابراین کسب مقام دوم در سری A و رفتن تا پایان لیگ اروپا همچنان یک دستاورد مهم خواهد بود. این کاری است که ما می‌خواهیم انجام دهیم.

دیدگاه‌ها