کد خبر : 2012694 | 18 فروردين 1403 ساعت 21:50 | 13.2K بازدید | 4 دیدگاه

میرزایی: حق استقلال در این بازی برد بود

بازیکن استقلال می‌گوید که توپ‌های آنها با بدشانسی وارد دروازه نشده است.

میرزایی: حق استقلال در این بازی برد بود

به گزارش "ورزش سه"، استقلال مقابل مس رفسنجان با تساوی دو – دو متوقف شد. رضا میرزایی بازیکن استقلال درخصوص این مسابقه گفت: موقعیت‌های زیادی داشتیم ولی متاسفانه آنها را به گل تبدیل نکردیم و بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید. متاسفانه توپ‌هایمان گل نشد و خیلی حرص خوردیم. نمی‌دانم چه بگویم.

وی در خصوص اینکه آیا در ادامه لیگ این مساوی‌ها برای استقلال خطرناک خواهد بود یا نه، گفت: ما قانوناً امروز باید بازی را می‌بردیم ولی از تعطیلات آمده بودیم و نخستین بازی ما بود. امیدوارم که بتوانیم در بازی‌های بعد برنده از زمین خارج شویم.

او در خصوص وضعیت خودش نیز گفت: من مصدومیتم برطرف شده و با خود آقا جواد نیز صحبت کرده‌ام و نظر ایشان روی بنده مثبت است. مشکلی که داریم به خاطر لیست تیم است که ۱۹ بازیکن بزرگسال پر شده است. باید ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد. با صحبت‌هایی که با آقای نکونام داشتم، ایشان گفت که به من نیاز دارد. آقا جواد هستند و من هم در خدمت باشگاه بزرگ استقلال هستم.

میرزایی در مورد اینکه چقدر امیدوار است استقلال قهرمان شود نیز پاسخ داد: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم، تمام بازیکنان نیز تلاش می‌کنند. امیدوارم بتوانیم که قهرمانی را به هواداران هدیه کنیم.

دیدگاه‌ها