کد خبر : 2012696 | 18 فروردين 1403 ساعت 21:51 | 4.3K بازدید | 4 دیدگاه

دومین انتقام شمس آذر به نتیجه رسید

شمس آذر موفق شد دومین جدالی که در نیم فصل اول با شکست خانگی به پایان رسانده بود را در خانه حریف جبران کند.

دومین انتقام شمس آذر به نتیجه رسید

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر با دو گلی که حسین گودرزی و مجتبی فخریان به ثمر رساندند، موفق شد محمد ربیعی و شاگردانش را در فولادشهر شکست دهد و جای این تیم را نیز در جدول از آن خود کنند.

نکته جالب توجه در این بازی جبران نتیجه بازی رفت همانند جدال با آلومینیوم اراک بود؛ شمس آذر توانسته در نیم فصل دوم به دو برد دست یابد که هر دو پیروزی آنها مقابل حریفانی بوده که در نیم فصل اول برابرشان شکست خورده بود.

شاگردان سعید دقیقی مقابل آلومینیوم اراک در شرایطی در قزوین به برتری دست یافتند که در اراک و در نیم فصل اول برابر این تیم شکست خورده بودند. این تیم امروز نیز مقابل ذوب آهن در شرایطی به برتری دو بر صفر دست یافت که در بازی رفت و در قزوین شکست تلخی مقابل شاگردان محمد ربیعی متحمل شده بود.

این تیم در بازی رفت مقابل ذوب آهن در شرایطی البته شکست خورد که به شدت نسبت به تصمیمات داوری آن بازی گلایه داشت و چند صحنه مشکوک علیه این تیم اعلام شده بود. با این حال آنها امروز موفق شدند با گل زیبایی که حسین گودرزی در نیمه اول به ثمر رسانده بود و در نیمه دوم نیز با گل فخریان به یک برد ارزشمند دست یافته و جایگاه شاگردان محمد ربیعی را نیز از آن خود کند.

دیدگاه‌ها