کد خبر : 2012706 | 18 فروردين 1403 ساعت 22:08 | 14.8K بازدید | 1 دیدگاه

محرم نویدکیا کمک می‌کند برگردم؛

واسعی: خوشحالی بعد از گلم حس درونی بود

گلزن تیم فوتبال مس رفسنجان پس از تساوی تیمش در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال درباره شرایط خودش و تیم صحبت کرد.

واسعی: خوشحالی بعد از گلم حس درونی بود

به گزارش "ورزش‌سه"، سعید واسعی که زننده گل دوم مس رفسنجان در مصاف با استقلال بود، در میکسدزون خبری ورزشگاه آزادی اینطور حرف‌هایش را با اشاره به جذابیت مسابقه آغاز کرد: همانطور که دیدید دو تیم موقعیت‌های خوبی خلق کردند. هم ما شرایط بردن داشتیم و هم استقلال. به هر حال بازی دو بر دو شد و تقسیم امتیاز.
او درباره گل زدن خودش هم مقابل تیم سابقش گفت: بله این کاملا حس درونی بود و خیلی خوشحالم که در آزادی توانستم به یک تیم بزرگ گل بزنم. حس قلبی‌ام بود.

ویدئو: 329104

از واسعی درباره کار کردن با محرم نویدکیا و روند مس با این مربی پرسیدند و او در پاسخ به این سوال بیان کرد: خوشبختانه با درایت کادر فنی بازی‌های خیلی خوبی انجام داده‌ایم. مطمئنا جایگاه مس اینجا نیست و می‌توانیم در جدول بالاتر بیاییم.
واسعی درباره اینکه آیا شرایط خودش پس از افتی که در تراکتور داشت، در مس رفسنجان بهتر خواهد شد یا خیر اینطور پاسخ داد: بله متاسفانه شرایطی برای تراکتور برایم رقم خورد و من 6 ماه محروم شدم. اینکه دوباره برگردی و شروع کنی خیلی سخت است. در نیم فصل با تصمیم آقا جواد به فولاد رفتم و در لیگ قهرمانان آسیا بازی کردم و خوشبختانه خوب کار کردیم. اما آنجا شرایط طوری که می‌خواستیم نچرخید. حالا هم جایی هستم که به نظرم از نظر فوتبالی آقای نویدکیا مربی محترم ما خیلی می‌تواند به من کمک کند.

دیدگاه‌ها