کد خبر : 2012707 | 19 فروردين 1403 ساعت 02:41 | 29.5K بازدید | 19 دیدگاه

ماشاریپوف در بازی با مس از فوتبال لذت برد!

حضور ماشاریپوف در پست هافبک اجازه خودنمایی و عملکرد فوق‌‌العاده را برای این بازیکن فراهم کرد.

ماشاریپوف در بازی با مس از فوتبال لذت برد!

به گزارش ورزش سه، جلال‌الدین ماشاریپوف ستاره ازبکستانی استقلال در بازی با مس‌رفسنجان در پست جدیدی به میدان رفت و یکی از بهترین بازیکنان زمین بود و عملکرد چشم نوازی در میانه میدان به نمایش گذاشت.

ماشاریپوف پیش از این مسابقه به عنوان مهاجم سایه در ترکیب استقلال حاضر می‌شد و توپ‌های زیادی در اختیار او قرار نمی‌گرفت و بیشتر در بین مدافعان حریف به دنبال فضاسازی و دریافت توپ بود اما در بازی با مس‌رفسنجان در نقش هافبک هجومی ظاهر شد و تمام حملات استقلال توسط او پایه ریزی می‌شد و بازگشت به عقب حملات استقلال را طراحی می‌کرد.

ماشاریپوف در پستی به میدان رفت که تخصص بالایی در آن دارد  و در تیم ملی و تیم‌های باشگاهی خود بهترین نمایش را در این پست و وینگر راست داشته است و همین موضوع توانایی‌های او را بیشتر شکوفا کرد و حضور او در ترکیب استقلال کاملا به چشم آمد.

2007967

عملکرد خوب ماشاریپوف در این مسابقه دیگر مهره‌های هجومی استقلال را هم تحت تاثیر قرار داده بود و آنها هم در فاز هجومی نمایش خوبی داشتند و استقلال در فاز هجومی موقعیت‌های بیشتری خلق کرد، روان‌تر بازی کرد و زهردارتر از همیشه بود.

ماشاریپوف در این مسابقه از حضور در زمین لذت برد، توپ‌ها به او ختم می‌شد، جریان مسابقه را در اختیار داشت، لمس توپ فراوانی داشت و موقعیت‎‌‌های خوبی خلق کرد و سرحال‌تر از همیشه در ترکیب استقلال حضور پیدا کرد.

با توجه به درخشش ماشاریپوف در این مسابقه شاید در بازی‌های بعدی از او در خط هافبک استفاده شود و روی توانایی‌های هجومی این بازیکن حساب ویژه‌ای باز شود.

دیدگاه‌ها