کد خبر : 2012708 | 18 فروردين 1403 ساعت 22:05 | 20.7K بازدید | 13 دیدگاه

در آماده‌ترین فرم فصل

برایتون صفر - آرسنال سه: له کردن گزینه بایرن و بارسا!

آرسنال با پیروزی ۳-۰ مقابل برایتون دوباره به‌صورت موقت به صدر جدول بازگشت.

برایتون صفر - آرسنال سه: له کردن گزینه بایرن و بارسا!

به گزارش "ورزش سه"، پس از برتری ۴-۲ منچستر سیتی مقابل کریستال پالاس، آرسنال هم در خانه برایتون مقابل این تیم قرار گرفت تا با کسب پیروزی از کورس قهرمانی لیگ برتر جا نماند. در آخر توپچی‌ها نمایشی عالی و مقتدرانه توانستند با برد ۳-۰ سه امتیاز خارج از خانه را کسب کنند.

بازی با برتری کامل توپچی‌ها آغاز شد. در دقیقه ۲ سانتر اودگارد با ضربه سر گابریل از کنار دروازه به بیرون رفت.

پس از چند حمله نصفه و نیمه از هر دو تیم، آرسنال دوباره یک موقعیت عالی به‌دست آورد. در دقیقه ۱۲ روی ضدحمله‌ای عالی ساکا تصمیم به شوت‌زنی گرفت اما ضربه‌اش با بدشانسی راهی اوت شد.

در ادامه بازیکنان آرسنال چندین موقعیت ناقص به‌دست آوردند و تلاش کردند دروازه برایتون را باز کنند اما مدافعان این تیم به خوبی مقاومت کردند.

دفاع خوب آرسنالی‌ها ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۳۱ با خطای لمپتی بر روی ژسوس یک ضربه پنالتی نصیب آرسنال شد. بوکایو ساکا پشت توپ ایستاد و با ضربه به سمت چپ دروازه گل اول را به ثمر رساند.

2007965

پس از گل بازی کمی افت کرد و شاهد حمله‌ای از سمت دو تیم نبودیم تا اینکه در دقیقه ۴۴ برایتون خودی نشان داد. جایی که ضربه خطرناک انسیسو از لبه محوطه جریمه با واکنش زیبای رایا مواجه شد تا آرسنال برنده به رختکن برود.

نیمه دوم هم مانند ۴۵ دقیقه اول آغاز شد. برتری نسبی آرسنال و خلق موقعیت‌های نصفه و نیمه. در سومین دقیقه نیمه دوم سانتر بن وایت با ضربه سر ژسوس با اختلاف کمی از کنار دروازه به اوت رفت.

چند دقیقه بعد اودگارد باز هم با یک شوت قصد باز کردن دروازه برایتون را داشت اما این بار دروازه‌بان توپ را دفع کرد.

در دقیقه ۶۲ پاس جورجینیو از سمت راست را هاورتز در مقابل دروازه تبدیل به گل کرد و اختلاف به دو گل رسید.

2007963

در دقیقه ۷۱ یک ضدحمله خوب دیگر از آرسنال برایتون را تحت فشار قرار داد. این بار ضربه لئاندرو تروسار با واکنش خوب دروازه‌بان دفع شد.

در ادامه بازی افت کرد و موقعیتی روی دروازه‌ها ایجاد نشد تا اینکه در دقیقه ۸۶ در حالی‌که بازیکنان برایتون برای کم کردن اختلاف جلو کشیده بودند مهمان باز هم در موقعیت ضد حمله قرار گرفت. فرصت آرسنال این بار بهتر بود تروسار پس از تک به تک شدن با دروازه‌بان با یک ضربه چیپ کار برایتون دی‌زربی را تمام کرد.

2007962

دقایق پایانی بازی هم تحت تاثیر گل سوم آرسنال گذشت. بازیکنان برایتون در تلاش برای زدن گل ناتوان بودند و آرسنالی‌ها با توجه به قطعی شدن پیروزی میل زیادی به حمله نداشتند تا این دیدار با نتیجه ۳-۰ خاتمه یابد. شاگردان میکل آرتتا با این پیروزی ۷۱ امتیازی شدند و با یک بازی و یک امتیاز بیشتر از لیورپول به صدر رفتند. منچستر سیتی هم با ۷۰ امتیاز در رتبه سوم قرار دارد.

دیدگاه‌ها