کد خبر : 2012714 | 18 فروردين 1403 ساعت 22:31 | 19.2K بازدید | 3 دیدگاه

ستاره رم پس از گل در دربی: خوشحال‌ترین آدم جهانم!

جانلوکا مانچینی، ستاره رم، احساساتش را از پیروزی تیمش مقابل لاتزیو با گل سه امتیازی این بازیکن ابراز کرد.

ستاره رم پس از گل در دربی: خوشحال‌ترین آدم جهانم!

به گزارش "ورزش سه"، رم امروز توانست با تک گل جانلوکا مانچینی در دقیقه ۴۲، لاتزیو را در دربی دلا کاپیتاله شکست دهد. جالوروسی از زمان پیروزی ۳-۰ در مارس ۲۰۲۲ نتوانسته بود مقابل لاتزیو به پیروزی برسد و مقابل آنها حتی موفق به گلزنی هم نشده بود.

مانچینی پس از بازی در مورد احساسش برای این برد گفت: «گلی که زدم باعث خوشحالی‌ام شد اما مهمترین چیز این بود که برنده شویم. من شورتم را به جمعیت دادم، اما پیراهن را نه، من این را تا آخر عمر نگه می‌دارم. برایم ارزش بسیار زیادی دارد. احساس می‌کنم خوشحال‌ترین آدم جهانم.»

او سپس در مورد مصدومیت جزئی‌اش و این موضوع که پس از بررسی پزشکان در زمین ماند و تعویض نشد گفت: «در نیمه اول با اسپری پزشکان و چند بی‌حس‌کننده توانستم در زمین بمانم. من فقط در صورتی که پایم شکسته باشد، دربی را ترک می‌کنم، تماشای آن از روی سکوها خیلی دردناک خواهد بود.

در آخر مانچینی در مورد بازی روز پنجشنبه مقابل میلان در چارچوب مسابقات لیگ اروپا گفت: «این برد به ما انگیزه زیادی می‌دهد اما فصل تمام نشده. بازی‌های بسیار مهمی در پیش داریم. مقابل میلان با توان بیشتری از این بازی به میدان خواهیم رفت. به راه خود ادامه می‌دهیم. فورزا رم.»

دیدگاه‌ها