کد خبر : 2012723 | 18 فروردين 1403 ساعت 22:51 | 22.8K بازدید | 32 دیدگاه

چادرملو 2- نفت مسجدسلیمان 2؛

لیگ یک/ همه مدعیان خوشحال شدند!

شاگردان سعید اخباری و ابراهیم اشکش به تساوی پُر گل مقابل هم رضایت دادند.

لیگ یک/ همه مدعیان خوشحال شدند!

به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین بازی هفته بیست و ششم لیگ دسته اول، تیم چادرملو اردکان در ورزشگاه شهید نصیری یزد به مصاف نفت مسجدسلیمان رفت که قضاوت این مسابقه را حسین زمانی برعهده داشت.

شاگردان سعید اخباری در این بازی خیلی زود و در دقیقه 8 توسط علی طاهران به گل رسیدند و پیش افتادند، اما بعد از گل تیم نفت جلو کشید ولی حملات این تیم با دفاع منطقی چادرملو راهی به دروازه پیدا نکرد.

در شرایطی که بازیکنان چادرملو فرصت‌سوزی زیادی در نیمه اول داشتند، امین کعبی در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده و قبل از اینکه تیم‌ها به رختکن بروند، موفق به گلزنی شد و کار را به تساوی کشید.

2007985

در نیمه دوم بازیکنان نفت مسجدسیلمان سعی کردند با حملات سریع صاحب موقعیت شوند که موقعیت‌های آنها در دقیقه 70 منجر به ضربه پنالتی شد و رضا جباری آن را تبدیل به گل دوم کرد.

در شرایطی که بازی با برتری دو بر یک نفت مسجدسلیمان رو به پایان بود و این تیم شانس رسیدن به یک امتیازی چادرملو را داشت، شاگردان اخباری در ثانیه‌های آخر موفق شدند توسط سید علی یحیی‌زاده کار را به تساوی بکشند.

چادرملو اردکان که در لحظات پایانی یک تیرک هم زد، در نهایت به تساوی 2 بر 2 رسید تا 55 امتیازی شود و با یک امتیاز بیشتر از فجر شهید سپاسی که موفق به کسب پیروزی شد، در رده دوم جدول لیگ یک بماند و نفت مسجدسلیمان هم با 50 امتیاز در رتبه چهارم ماند.

دیدگاه‌ها