کد خبر : 2012731 | 18 فروردين 1403 ساعت 22:59 | 5.8K بازدید | 3 دیدگاه

آخر فصل جزو تیم‌های بالانشین خواهیم بود؛

کامیابی‌نیا: همه بچه‌ها از استعفای آقای ربیعی ناراحتند

هافبک باتجربه تیم فوتبال ذوب آهن از مسئولان باشگاه خواست که اجازه جدایی محمد ربیعی را ندهند.

کامیابی‌نیا: همه بچه‌ها از استعفای آقای ربیعی ناراحتند

به گزارش "ورزش‌ سه"، کمال کامیابی نیا هافبک تیم فوتبال ذوب آهن پس از شکست 2 بر صفر تیمش در ورزشگاه فولادشهر مقابل شمس آذر اینطور حرف‌هایش را درباره این نتیجه و استعفای محمد ربیعی آغاز کرد: فکر می‌کنم بازی خوبی انجام دادیم ولی متاسفانه فرصت‌هایمان گل نشد. از هواداران عذرخواهی می‌کنم. باید بیشتر تلاش کنیم.   

ویدئو: 329123

او درباره استتفعای ربیعی هم گفت: صحبتی که شده و آقای ربیعی استعفا داده همه بچه‌ها ناراحت هستند. به امید خدا باشگاه تصمیم خوبی بگیرد. همه بچه‌ها محمد آقا را دوست دارند و دوست دارند که بمانند. سطح کیفی تیم ما را می‌بینید. ما بازی‌های خوبی انجام دادیم. متاسفانه بدشانسی‌های زیادی آوردیم. همین بازی 7،8 موقعیت صد در صد داشتیم ولی نتوانستیم استفاده کنیم. هواداران صبوری کنند. تیم خوبی داریم و امیدواریم در پایان فصل رتبه خیلی خوبی بگیریم. باید برنامه ریزی کرد. آقای ربیعی هم تازه به این تیم آمده.

کامیابی نیا درباره دلیل نتیجه نگرفتن تیم ذوب آهن در خانه و نتایج خوبی که این تیم در بیرون از خانه می‌گیرد نیز صحبت کرد و افزود: بیرون از خانه نتایج خیلی خوبی گرفته‌ایم و فکر می‌کنیم از این حیث در جدول دوم باشیم. هوا هم یک مقدار اینجا (فولادشهر) سنگین است. مشکلاتی هست و باید پیدا کنیم دلیل نتیجه نگرفتن در خانه را. بیشتر تلاش کنیم. 9 بازی باقی مانده و 27 امتیاز هست. در جدول هم تک رقمی و نهم هستیم. باید بیشتر تلاش کنیم همه ما. بچه‌ها دوست دارند محمد آقا بماند. تیم را خودش بسته و نتایج خوبی گرفته. ما 4 بازیکن از دست دادیم که رباط دادند و می‌توانستند خیلی کمک کنند. در نیم فصل هم نتوانستیم جایگزین‌های مناسبی بگیریم که به تیم کمک کنند و تیم انرژی تازه بگیرد. به هر حال باید بیشتر تمرین و تلاش کنیم و آخر فصل نتیجه خوبی بگیریم. می‌دانم باشگاه ذوب آهن باشگاه بزرگی است. همه بچه‌ها در حال تلاش هستند و از این باخت ناراحت هستیم. باز هم عذرخواهی می‌کنم. یک مقدار صبوری کنند. آخر فصل نتایج خوبی می‌گیریم و می‌توانیم جزو تیم‌های بالانشین باشیم.

دیدگاه‌ها