کد خبر : 2012734 | 18 فروردين 1403 ساعت 23:07 | 48.7K بازدید | 41 دیدگاه

الان وقت بچه‌بازی و مشکل درست کردن نیست

چشمی: بی هیچ کنایه‌ای، مقصر هر دو گل من هستم

هافبک باتجربه آبی پوشان نسبت به وضعیت مالی این باشگاه بسیار معترض است و معتقد است ۳۰ درصد هم نگرفتند.

چشمی: بی هیچ کنایه‌ای، مقصر هر دو گل من هستم

به گزارش ورزش سه، روزبه چشمی بازیکن تیم استقلال پس از تساوی ۲-۲ آبی پوشان مقابل مس رفسنجان در ورزشگاه آزادی گفت: از هوادارانی که آمده بودند ممنون هستم. فکر می‌کنم بازی از لحاظ موقعیت‌ها، بازی قشنگی بود ولی نتیجه آن نتیجه‌ای که می‌خواستیم نبود. دو گل بدموقع خوردیم. این را برای کسانی می‌گویم که می‌خواهند دنبال مقصر بگردند و تیم را تحت فشار بگذارند. دو تا گل در اول نیمه خوردیم و مقصر جفت گل‌ها من هستم. بازیکنان تمام تلاششان را کردند و بهترین عملکرد را داشتند.

او ادامه داد: دو گلی هم که اول نیمه خوردیم، مقصر من هستم که نتوانستم بازیکنان را جوری هدایت کنم که این دو گل ساده را نخوریم. تک تک بازیکنان تمام زحمتشان را کشیدند و تلاش کردند. دو گل ساده خوردیم و مطمئن هستم بازیکنانی که از تمام جان و دل مایه گذاشتند، جبران می‌کنند.

ویدئو: 329118

وی افزود: ما دو گل ساده اول بازی خوردیم و مقصر من بودم که نتوانستم در شروع بازی خوب بازی کنیم. هیچ کنایه‌ای نبود و تقصیر آن بدون شک و بدون هیچ توجیهی با من است. بازیکنان بازی بعدی جبران می‌کنند چون تا اینجا با جون و دل مایه گذاشتند، از اینجا به بعد هم همینطور.

هافبک استقلال در اشاره به وضعیت داوری خاطرنشان کرد: داور ۸۰ به ۲۰ را هم به سود آنها سوت زد. من صحنه آهسته گل را ندیدم ولی هر جای دیگری بود پرچم گل را می‌زدند. من برای آقای حیدری خیلی احترام قائل هستم. از معدود داورانی است که قلبا دوستش دارم اما نمی‌شود در دیداری که بازی در دست ما است و حمله می‌کنیم، از ۵۰-۵۰ تا ۷۰-۳۰ را برای آنها سوت بزنی. من بارها در این چند سال گفتم که فقط بحث پنالتی و کارت قرمز نیست. این موقعیت‌هایی که تیم ما را از هجده قدم بیرون می‌آورد، اصلی‌ترین مسئله است. از یک داور بین المللی توقع بیشتری دارم.

ویدئو: 329120

چشمی تاکید کرد: همه چیز دست خودمان است. درست است که ۲ امتیاز مهم را از دست دادیم و مستحق برد بودیم. انشالله بازی بعدی بچه‌ها جبران می‌کنند. سمت این نرویم که استقلال را به حاشیه ببریم. وقت حمایت است. الان وقت بچه بازی و ساخت مشکلات الکی نیست. باشگاه اولین نفر است که باید حمایت کند. هشت هفته باقی مانده ولی اگر این داستان باقی مانده، اگر درباره‌اش صحبت نکنیم بهتر است. مشکل کماکان هست و زیاد هم هست اما وقت حمایت است. نباید از این اتفاق کسی خوشحالی کند. از مدیر تا هواداران الان وقت حمایت است و باید مشکلات را حل کنید. یک فصل راجع به آن صحبت کردیم و اگر نمی‌توانید حل کنید، بگویید تا یک فکر دیگر کنیم.

او با اشاره به مصدومیت مهدی پور گفت: من واقعا ناراحت شدم. انشالله چیزی نباشد. باید تا فردا دعا کنید تا MRI مشخص کند.

ویدئو: 329126

چشمی درباره تصمیمات سازمان لیگ هم تاکید کرد: مس رفسنجان بازی معوقه داشت؟ چرا باید اول هفته با ما بازی کند. کج سلیقگی است. وقتی می‌شود پنجشنبه یا جمعه برگزار کرد، چرا نه؟ باید کاری کرد که هواداران بیاید ولی با این حال هواداران هم آمدند.

بازیکن باتجربه آبی‌ها درباره بحث مالی گفت: همان ۵ درصد بود و سمت درصد نرویم. می‌گویند ۵۵ درصد اما ۳۰ درصد هم نبود. مشکل ما این است که تا اینکه یک کار نیمچه مثبتی انجام می‌شود، سریع همه جوری صدایش را در می‌آورند که حتی کسانی که اینترنت ندارند هم متوجه می‌شوند.

دیدگاه‌ها