کد خبر : 2012747 | 19 فروردين 1403 ساعت 03:20 | 9.8K بازدید | 9 دیدگاه

درخواست دقیقی از فدارسیون: امتیاز ما را برگردانید!

سرمربی شمس آذر بعد از برد در اصفهان خواستار بازگشت سه امتیاز کسر شده از تیمش شد.

درخواست دقیقی از فدارسیون: امتیاز ما را برگردانید!

به گزارش ورزش سه، سعید دقیقی درباره اینکه با وجود تحسین منتقدان چه جایگاهی را در پایان فصل برای خودتان متصور هستید گفت: ببینید قبل از اینکه به سوال شما جواب بدهم باید بگویم ما فصل را با امتیاز منفی شش شروع کردیم و در ادامه توانستیم رضایت یک تیم را بگیریم و با منفی سه شروع کردیم. این خیلی سخت است برای تیمی که صعود می‌کند به لیگ برتر بتواند این امتیاز منفی را جبران کند. من یادم است استقلال خوزستان تا هفته مهم چهار امتیاز داشت. ببینید چقدر سخت است. آنها تیمی بودند که همزمان با ما بالا آمدند. حالا حساب کنید قبل از بازی به ما گفتند منفی شش شدید بعد گفتند منفی سه. این اتفاقی بود که در هفته سوم برای ما افتاد.  

ویدئو: 329133

او ادامه داد: من با نهایت احترامی که برای آقای تاج قائلم و خودم افتخار این را داشتم که در دوره مدیریت ایشان مدیریت عمرانی فدراسیون را بر عهده داشته باشم و آقای حسن زاده در کمیته انضباطی یا آقایی صالحی در راس کمیته استیناف، این را خدمت‌شان بگویم که امسال یکسری از تیم ها از قوانین تخطی کردند یعنی بحث فیرپلی مالی رعایت نشد. با تمام احترامی که برای این تیم‌ها قائلم و آنها شایسته هزینه کردن بیشتر از اینها هم هستند چون جام باشگاه های آسیا کار هر کسی نیست الان حضور داشته باشد ولی به آنها بخشودگی دادند، کسر امتیازشان برگشت و در حالت برابر در لیگ قرار گرفتند. من هم اینجا خواهش می کنم. الان سال نو است. 
دقیقی گفت: ما در حق هیچ تیمی اجحاف نکردیم. سال گذشته هم تخلفی نداشتیم. یک کوتاهی بوده و با اینکه مهم نبوده باعث شده ما فصل را منفی سه شروع کنیم. خواهشم این است که بگذارند جدول حالت برابر داشته باشد و این بچه‌ها انگیزه بیشتری بگیرند و حتی اهداف بالاتری برای خود ببینند. ما درخواست‌مان را به کمیته انضباطی و استیناف داده‌ایم انشالله با رافت اسلامی نگاهی ویژه به این موضوع داشته باشند و کسر امتیاز ما برگردد و برگردیم به جدول.

دیدگاه‌ها