کد خبر : 2012750 | 18 فروردين 1403 ساعت 23:56 | 43.2K بازدید | 14 دیدگاه

کری دیبالا برای گوندوزی در حد هاشمی‌نسب! (عکس)

پائولو دیبالا و متئو گوندوزی در جریان دربی دلا کاپیتاله با همدیگر درگیری شدیدی داشتند.

کری دیبالا برای گوندوزی در حد هاشمی‌نسب! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امروز دربی دلا کاپیتاله برگزار شد و رم توانست با گل جانلوکا مانچینی پس از دو سال لاتزیو را شکست دهند. آنها پس از پیروزی ۳-۰ مقابل لاتزیو در سال ۲۰۲۲ حتی موفق به باز کردن دروازه این تیم هم نشده بودند.

ایگور تودور، سرمربی لاتزیو، پیش از آغاز دیدار، امیدوار بود که بازی بدون جنجال برگزار شود، اما تنش در نیمه دوم بالا گرفت و مارکو گویدا، داور بازی را مجبور کرد که از دقیقه ۷۳، پنج بازیکن به اضافه دنیله ده‌روسی، سرمربی رم را با کارت زرد جریمه کند.

2008016

دیبالا و گوندوزی در این بازی چندین بار با هم بحث و جدل داشتند که باعث شد حداقل دو درگیری بین بازیکنان رم و لاتزیو ایجاد شود. در یکی از درگیری‌ها پدرو رودریگز به دلیل فریاد و هل دادن لئاندرو پاردس از داور کارت زرد گرفت.

2008013

در دقیقه ۶۶ یکی از جالب‌ترین درگیری‌ها بین بازیکنان شکل گرفت. پس از برخوردی بین گوندوزی و دیبالا، ستاره آرژانتینی رم موهای هافبک لاتزیو را کشید و درگیری آنها شدیدتر شد. پس از چند ثانیه داور مداخله و آنها را جدا کرد اما دیبالا که دست‌بردار نبود با بیرون آوردن ساق‌بندش که تصویری از خودش به همراه کاپ جام جهانی بر روی آن نقش بسته و نشان دادن آن به گوندوزی فرانسوی، با این بازیکن کری خواند.

2008015

تنش پس از سوت پایان هم ادامه پیدا کرد. در یکی از صحنه‌ها دیبالا با خوشحالی به مقابل گوندوزی رفت و سپس پس از یک درگیری دیگر از او خواست که در تونل با همدیگر ملاقات کنند.

دیدگاه‌ها