کد خبر : 2012759 | 19 فروردين 1403 ساعت 00:10 | 11.5K بازدید | 6 دیدگاه

همه در این نتایج مقصریم؛

واکنش شایان مصلح به استعفای ربیعی

شایان مصلح می‌گوید تمام بازیکنان از محمد ربیعی حمایت می‌کنند و تمایل دارند که او تا پایان فصل در ذوب‌آهن حضور داشته باشد.

واکنش شایان مصلح به استعفای ربیعی

به گزارش ورزش سه، پس از شکست دو بر صفر ذوب‌آهن برابر شمس آذر قزوین در هفته بیست و دوم لیگ برتر، محمد ربیعی از سرمربیگری این تیم استعفا داد. شایان مصلح در گفتگو با خبرنگاران در این باره گفت: من احساس می‌کنم که آقای ربیعی از نتیجه‌ای که پیش آمده، ناراحت بودند و حق هم دارند. به هر حال ۴-۵ بازی است که تیم نتیجه نگرفته اما هم ایشان و هم باشگاه باید بدانند که ما تا آخرین لحظه پشت آقای ربیعی هستیم.

وی افزود: اگر یک مجموعه‌ای باخت می‌دهد، کل عوامل آن‌ مجموعه دخیل هستند و اگر پیروزی می‌آورد، برای همه عوامل است، از بالاترین نفر در کارخانه تا بچه‌های تدارکات که تاج سر ما هستند. برد و باخت برای همه است و نباید اینطور باشد که اگر نتیجه‌ای نمی‌گیریم، گردن مربی بیفتد یا اگر نتیجه می‌گیریم، گردن افراد خاصی بیفتد. ما همه کنار همدیگر هستیم و امیدوارم باشگاه به این نکته توجه ویژه‌ای داشته باشد.

ویدئو: 329129

مدافع ذوب‌آهن با اشاره به استعفای ربیعی ادامه داد: ما امروز شنیدیم که آقای ربیعی بعد از نتایجی که در هفته‌های اخیر گرفتیم، استعفا دادند. خیلی ناراحتیم، اما توقع بازیکنان از باشگاه این است که دقت کنند و تدابیر لازم را بیاندیشند. خدایی نکرده شرایط طوری پیش نرود که تیم در بازی‌های آینده به مشکل بخورد. آقای ربیعی از اول فصل تیم را بسته است. ما در نیم فصل اول بهترین نتیجه چند سال اخیر ذوب‌آهن را گرفتیم، ولی متاسفانه در نیم فصل دوم به دلیل مصدومیت‌هایی پیش آمد و بازیکنانی که جدا شدند، شرایط تغییر کرد. به هر حال طبیعی است. وقتی بازیکن جدید می‌آید، چند هفته طول می‌کشد که با بچه‌ها هماهنگ شود. متاسفانه بدشانسی هم آوردیم، اما امیدوارم باشگاه یک نظر ویژه داشته باشد و کنار همدیگر ادامه بدهیم و موفق باشیم و در کنار آقای ربیعی تا آخر فصل نتیجه خوبی را برای ذوب‌آهن رقم بزنیم.

او در پاسخ به اینکه تا چه حد خودش را در این نتایج مقصر می‌داد، گفت: همه بازیکنان مقصر هستند. به شخصه برای مثال در پنالتی‌ای که برابر ملوان خراب کردم، مقصر هستیم اما مثلا می‌گویید آقای شایان مصلح شما جزو بهترین بازیکنان نیم فصل اول تیم بودید. این مسائل را خود آقای ربیعی و دیگران می‌‌دانند. فوتبال، شخصی نیست که بگوییم فلانی چرا اینطور گل زد. اینکه فردی به فوتبال نگاه کنیم، خیلی منطقی نیست. از تدارکات تا رئیس کارخانه، برد و باخت برای همه است. مثلا اگر روزی من به عنوان دفاع وسط پاس گل بدهم، نمی‌توانم بگویم من باعث برد تیم شدم.

مصلح در پایان گفت: کسانی که اهل فوتبال هستند متوجه می‌شوند که روند تیم در نیم فصل اول روند خوبی بود اما روند نیم فصل ننشسته و نمی‌توانیم به شخصی ربط بدهیم. برای همین می‌گویم باخت امروز برای همه است، چه من که روی نیمکت نشستم، چه کسی که بازی کرده است. همه کنار همدیگر این شکست را متقبل می‌شویم و از هواداران هم عذرخواهی می‌کنیم و امیدواریم جبران کنیم.

دیدگاه‌ها