کد خبر : 2012764 | 19 فروردين 1403 ساعت 05:33 | 6.2K بازدید | 3 دیدگاه

لیگی که فعلا امیر و یحیی را در آن نداریم

غیبت سرمربیان نامدار در بازی بزرگ لیگ

از آخرین دیدار گل گهر و پرسپولیس در سیرجان نزدیک به یک سال و سه ماه می‌گذرد.

غیبت سرمربیان نامدار در بازی بزرگ لیگ

به گزارش ورزش سه، گل گهر و پرسپولیس برگزار کننده مهم‌ترین بازی روز دوم از هفته بیست و دوم لیگ برتر در سیرجان هستند. دو تیمی‌که همواره نبردهای پرگل و جذابی با یکدیگر داشته‌اند و هرگز کارشان با تساوی بدون گل به پایان نرسیده است.

در چهار مصاف لیگ برتری قبلی دو تیم در سیرجان، دو برد برای پرسپولیس و دو مساوی ثبت شده است. جالب آنکه پرگل‌ترین برد پرسپولیس مقابل گل گهر نیز برتری پنج بر صفر شاگردان یحیی گل محمدی مقابل گل گهر امیر قلعه نویی بود که در اسفند ماه ۱۳۹۹ رقم خورد.

یک سال بعد بازی دو تیم در سیرجان با تساوی یک بر یک به پایان رسید و سرانجام فصل گذشته و در دی ماه ۱۴۰۱ بود که مصاف گل‌گهر و پرسپولیس در سیرجان با برتری دو گله یاران گل محمدی به پایان رسید. دیداری که در آن امین پورعلی در دهمین دقیقه بازی یک پنالتی را با درخشش بیرانوند از دست داد و در نیمه دوم پرسپولیس با گل‌های عمری و اسدبیگی بازی را با دو گل‌به سود خود پایان داد. مصافی که تبدیل به آخرین رویارویی قلعه نویی و پرسپولیس نیز شد.

2008044

حالا نزدیک به پانزده ماه از آن دیدار گذشته اما دیگر خبری از یحیی گل محمدی و امیر قلعه نویی روی نیمکت دو تیم نیست. امیر قلعه نویی به سرمربیگری تیم ملی رسیده و یحیی نیز در حال استراحت برای شروع فصل جدید است.

ضمن آنکه پیش از شروع آن بازی بود که امیر قلعه نویی و افشین پیروانی با وساطت یحیی گل محمدی و پس‌ از ۴ سال با یکدیگر‌ خوش و بش داشتند تا کدورت‌های بوجود آمده را به دست فراموشی بسپارند.

دیدگاه‌ها