کد خبر : 2012766 | 19 فروردين 1403 ساعت 00:37 | 183.9K بازدید | 40 دیدگاه

هر بازی یک سورپرایز؛

جادوگری قایدی ادامه دارد!

ستاره ایرانی اتحاد کلباء بیشترین نقش را در کسب پیروزی مهم تیمش در بازی 6 امتیازی داشت.

جادوگری قایدی ادامه دارد!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی قایدی پس از اینکه در هفت مسابقه پیاپی باشگاهی و ملی فوق‌العاده کار کرده و پنج گل به ثمر رسانده و سه پاس گل داده بود، شنبه شب هم در تقابل با تیم حتا همین روند را ادامه داد و توانست پایه‌گذاری پیروزی اتحاد کلباء در بازی مهم بین پایین جدولی‌ها شود تا تیمش را در مسیر بقا قرار بدهد.

مهدی قایدی پس از اینکه در فیفا دی یک پاس گل و یک گل در دو مسابقه برای تیم ملی ایران داشت، در مسابقه اتحاد کلباء در لیگ برتر امارات مقابل عجمان یک پاس گل داد و پس از آن هم در مرحله یک چهارم نهایی جام ریاست جمهوری دو گل تماشایی به العین زد که این روند درخشان برابر تیم حتا نیز ادامه یافت.

ستاره ایرانی اتحاد کلباء که مثل همیشه در ترکیب اولیه تیمش مقابل حتاء قرار گرفته بود، در شرایطی که نیاز مبرم به کسب پیروزی در راه بقا در لیگ برتر امارات داشتند، توانست شروع کننده گل‌های تیمش برای رسیدن به سه امتیاز ارزشمند باشد تا از رده دوازدهم به رتبه یازدهم جدول برسند و یک پله‌ی دیگر از منطقه خطر فاصله بگیرند.

قایدی که پیش از دیدار مقابل حتا در 17 مسابقه لیگ برتر امارات 8 گل به ثمر رسانده و 3 پاس گل داده و دو پنالتی گرفته بود، به این روند عالی ادامه داد و توانست بازهم پاس گل بدهد و تیمش را صاحب ضربه پنالتی کند.

ویدئو: 329146

تیم فوتبال اتحاد کلباء در شرایطی از ساعت 21:30 شنبه شب در ورزشگاه شیخ حمدان بن راشد به مصاف تیم قعرنشین حتا رفت و مسابقه هفته هجدهم لیگ برتر امارات را برگزار کرد و به پیروزی سه بر یک رسید که مهدی قایدی روی دو گل تیمش تاثیر مستقیم گذاشت.

مهدی قایدی سه شب پس از دبل مقابل العین، با انگیزه زیادی در ترکیب اتحاد کلباء برابر تیم حتا قرار گرفت و در دقیقه 42 که پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد، با حرکت سریع و استارت تند و تیز خودش را به محوطه 6 قدم نزدیک کرد تا ارسال در عرض و زمینی این بازیکن بعد از برخورد به دست مدافع حریف منجر به پنالتی شود.

سانتر زمینی ستاره ایرانی اتحاد کلباء در محوطه جریمه حتا به دست عبدالرحمن علی اصابت کرد که داور وسط ابتدا اعتقاد به پنالتی نداشت، اما پس از بازبینی ویدئویی نقطه پنالتی را نشانه رفت تا تیمش با شوت آندرس وومبگار به مرکز دروازه به گل اول بازی در دقیقه 1+45 دست پیدا کند.

2006833

اتحاد کلباء در دقیقه 55 هم صاحب یک ضربه کرنر در سمت چپ زمین شد که ارسال دیدنی و بی‌نقص مهدی قایدی به محوطه 6 قدم را میشل با ضربه سر تبدیل به گل کرد تا دوباره با تاثیرگذاری ملی‌پوش ایرانی، تیمش به گل برسد.

یاران قایدی لحظاتی بعد گل سوم را زدند و با وجود دریافت یک گل، در نهایت به پیروزی سه بر یک مقابل حتا دست پیدا کردند تا پس از هشت هفته ناکامی در لیگ برتر امارات، دوباره طعم برد را بچشند.
ملی پوش ایرانی اتحاد کلباء که در 17 مسابقه این فصل لیگ برتر امارات موفق شده هشت گل به ثمر رساند و سه پاس گل بدهد و دو پنالتی بگیرد، امیدوار است امشب هم ستاره تیمش در جدال با تیم حتا باشد.

تیم فوتبال اتحاد کلباء با سه پیروزی، پنج مساوی و 9 شکست در این فصل 14 امتیازی و تیم دوازدهم جدول لیگ برتر امارات است که فاصله 6 امتیازی با منطقه خطر و اختلاف 9 امتیازی با حتا قعرنشین دارد که برای پیروزی در این مسابقه حساس تلاش می‌کند.

دیدگاه‌ها