کد خبر : 2012768 | 19 فروردين 1403 ساعت 00:42 | 10.2K بازدید | 4 دیدگاه

روزهای روشن در راه هستند؛

مخالفت فوری با استعفای ربیعی: باید بمانی

باشگاه ذوب‌آهن با جدایی سرمربی مستعفی خود خیلی سریع مخالفت کرد.

مخالفت فوری با استعفای ربیعی: باید بمانی

به گزارش "ورزش سه"، محمد ربیعی شنبه شب پس از دیدار ذوب‌آهن مقابل شمس‌آذر قزوین که منجر به شکست تیمش شد، تصمیم به استعفاء گرفت و اعلام کرد به این نتیجه رسیده از جمع سبزپوشان اصفهانی جدا شود.

پس از اینکه بازیکنان ذوب‌آهن ازجمله محسن فروزان، شایان مصلح و ... پشت سرمربی خود درآمدند و اعلام کردند باید محمد ربیعی در این تیم بماند، حالا هم هیئت مدیره این باشگاه با تصمیم ربیعی مخالفت کرد.

2007975

باشگاه ذوب‌آهن با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

«در پی اعلام کناره گیری آقای محمد ربیعی از سرمربیگری تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان، هیئت مدیره باشگاه بلافاصله تشکیل جلسه داد و با نظر تمامی اعضا، به صورت قطعی  مخالفت خود را با استعفای ایشان اعلام کرد.

تیم با اصالت و با سابقه ذوب آهن اصفهان با هدایت آقای ربیعی، نتایج مطلوبی در فصل اخیر کسب کرده و توانسته کارنامه‌ای قابل اعتنا را برجای بگذارد که در  فصول اخیر هم کم نظیر بوده است.

لذا با توجه به جمیع جهات و درنظر گرفتن تمامی ابعاد فنی، انضباطی و فرهنگی حاکم بر تیم فوتبال که مرهون تلاش کادر فنی کنونی با هدایت آقای ربیعی است، ضمن حمایت کامل از ایشان و کادر فنی، اطمینان دارد که روزهای روشن‌تری پیش روی ذوب آهن اصفهان قرار دارد و بزودی دوباره شاهد درخشش غیورمردان تیم سبزپوش اصفهان به رهبری و هدایت آقای محمد ربیعی خواهیم بود.»

دیدگاه‌ها