کد خبر : 2012769 | 19 فروردين 1403 ساعت 00:37 | 34K بازدید | 135 دیدگاه

بیانیه استقلال: دو امتیاز حق به ناحق پرید

باشگاه استقلال با انتشار ویدیویی، نسبت به صحنه جنجالی پایان بازی اعتراض کرد.

بیانیه استقلال: دو امتیاز حق به ناحق پرید

به گزارش "ورزش سه"، در دقایق پایانی دیدار استقلال و مس رفسنجان بود که شوت پیمان بابایی به تیرک دروازه برخورد کرد و در برگشت نیز ضربه میلاد فخرالدینی پیش از ورود به درون دروازه توسط نژادمهدی برگشت داده شد که این صحنه با واکنش‌های زیادی همراه بود.

استقلالی‌ها اعتقاد دارند که توپ فخرالدینی از خط دروازه عبور کرده و کمک داور بازی مرتکب اشتباه شده است. ویدیویی از جایگاه تماشاگران منتشر شده که با اندکی فاصله و تقریباً می‌توان گفت که مماس با خط دروازه و پشت کمک‌ داور دوم مستقر شده است. این می‌تواند یکی از تصاویر مشرف بر لحظه جنجالی مسابقه باشد.

باشگاه استقلال با انتشار این ویدیو در صفحات مجازی خود مدعی شده که شوت میلاد فخرالدینی از خط دروازه عبور کرده و یک گل آبی‌ها سوخته است. گلی که می‌توانست ۳ امتیاز حساس بازی را برای آبی‌ها به ارمغان بیاورد.

2008057

بولت استقلالدر این اطلاعیه آمده است:

ویدیوی صحنه مشکوک بازی امروز استقلال - مس رفسنجان، از سوی یک هوادار استقلال روی سکوها شکار شده است. در این صحنه، همه توپ از خط دروازه مس رفسنجان رد شده است.

منتظر قضاوت منصفانه و بی طرفانه کارشناسان داوری هستیم اما جایگیری کمک داور بازی هم مناسب بود و سوال این است که چرا تصمیم به ادامه بازی گرفت و از اعلام گل خودداری کرد؟

آیا اگر این اتفاق برای تیم رقیب رخ می داد هم تصمیم به ادامه بازی گرفته می‌شد. در هفته‌های پایانی که هر امتیاز را باید از دهان شیر بیرون کشید، با نادیده گرفتن این گل صد در صد سالم، ۲ امتیاز استقلال به ناحق پرید.

دیدگاه‌ها