کد خبر : 2012776 | 19 فروردين 1403 ساعت 01:08 | 18.5K بازدید | 2 دیدگاه

ژابی: باورم نمی‌شود اینقدر زود قهرمان شدیم

سرمربی یونیون مترجم آلونسو شد!

ژابی آلونسو می‌گوید انتظار نداشته که بایر لورکوزن اینقدر زود قهرمان بوندسلیگا شود.

سرمربی یونیون مترجم آلونسو شد!

به گزارش "ورزش سه"، با پیروزی امروز بایر لورکوزن مقابل یونیون برلین و شکست بایرن مونیخ برابر هایدنهایم، تیم ژابی آلونسو به یک قدمی قهرمانی رسیده است.

برای بایر این به این معناست که اگر بایرن مونیخ و اشتوتگارت در هفته بعد شکست بخورند و یا لورکوزن بدون توجه به آنها بازی‌اش را ببرد، شاگردان ژابی آلونسو در اواسط آوریل قهرمانی را جشن می‌گیرند.

ژابی آلونسو پس از بازی امروز با خنده در مورد شانس قهرمانی زودهنگام گفت: «فکر می‌کردم دیرتر اتفاق بیفتد.»

حتی قبل از بازی امروز آلونسو گفته بود که می‌توانند با پیروزی مقابل یونیون و سپس برد هفته بعد در «موقعیت بهتری» قرار بگیرند و حالا این موقعیت بهتر تبدیل به شانس قهرمانی شده است.

آلونسو گفت: «البته خوشحالم که می‌توانیم زودتر قهرمان شویم. الان شرایط عالی است اما ما نمی‌خواهیم خیلی زود جشن بگیریم. یک بازی لیگ اروپا قبل از بازی یکشنبه وجود دارد.»

2008067

صحبت آلونسو در مورد قهرمانی زودهنگام تنها صحنه جالب و خنده‌دار کنفرانس امروز نبود.

نناد بیلیتسا، سرمربی یونیون برلین در کنفرانس خبری از ژابی آلونسو و تیمش تمجید کرد و در مورد نقات قوت آنها گفت: «اول: آنها مربی بزرگی دارند. دوم: آنها تیم بزرگی دارند. سوم: بازیکنان خوبی دارند. چهارم: از نظر فنی تیم بسیار با استعدادی دارند. پنجم: وقتی توپ را از دست می‌دهند به خوبی برای بازپس‌گیری تلاش می‌کنند. ششم: شخصیت فوق العاده‌ای دارند. دلایل کافی برای برتری آنها در لیگ وجود دارد. می‌توانیم ادامه دهیم، اما طول می‌کشد و دیر به خانه می‌رسم.»

در ادامه زمانی که یک روزنامه‌نگار اسپانیایی می‌خواست از آلونسو سوالی بپرسد، کریستین آربیت، مسئول رسانه‌ای یونیون می‌خواست این سوال را به پایان کنفرانس مطبوعاتی موکول کند. ناگهان بیلیکا گفت: «من می‌توانم ترجمه کنم.»
مربی کروات که علاوه بر اسپانیایی، کروات و آلمانی به ایتالیایی و فرانسوی هم صحبت می‌کند، به سرعت این سوال را به آلمانی ترجمه کرد و سپس پاسخ آلونسو را نیز توضیح داد. در آخر سرمربی بایر از او تشکر کرد: «اسپانیایی شما بهتر از آلمانی من است.»

دیدگاه‌ها