کد خبر : 2012780 | 19 فروردين 1403 ساعت 06:53 | 36.8K بازدید | 12 دیدگاه

صادقی و سه برد و دو نمایش درخشان مقابل گل‌گهر

بازگشت به شهری که من را ستاره کرد! (عکس)

سعید صادقی به شهری برگشت که بهترین بازی‌هایش را برای تیم لیگ برتری‌اش انجام داده بود.

بازگشت به شهری که من را ستاره کرد! (عکس)

به گزارش ورزش سه، سعید صادقی یکی از بیست بازیکن اوسمار برای تقابل با گل گهر در سیرجان خواهد بود. 
صادقی دو فصل قبل در همین سیرجان و گل گهر قلعه نویی ستاره لیگ برتر شد و با عملکردی خیره کننده بهترین گلساز آن فصل لیگ برتر لقب گرفت تا سر به چنگ آوردنش بین سپاهان، استقلال و پرسپولیس دعوایی راه بیافتد که او را تبدیل به شاه ماهی نق و انتقالات تابستان 1401 کند. 
صادقی در یک فصل و نیم گذشته پیراهن پرسپولیس را به تن کرده و حالا فرصت این را دارد تا در شهری که بهترین فصل فوتبالی‌اش رقم خورده با پیراهن قرمز مقابل گل گهر خودنمایی کند. 
هرچند صادقی احتمالا در ترکیب اصلی نباشد اما با خصوصیات فنی‌اش می‌تواند در دقایق کوتاه اثر مثبتی در عملکرد فاز تهاجمی تیم خود و نتیجه بازی بگذارد. 

2008072

صادقی فصل قبل بهترین بازی‌اش را در دیدار برگشت مقابل گل گهر در تهران ارائه داد و با 84 دقیقه حضور در میدان یک گل استثنایی هم در برد چهار صفر تیمش به ثمر رساند. 
او در بازی رفت که با برد دوگله سرخ‌ها در سیرجان تمام شد 90 دقیقه در زمین بود و سپس تعویض شد. او در بازی رفت فصل جاری هم مقابل تیم سابق خود یکی از خوب‌های پرسپولیس بود و تا پایان بازی در زمین ماند.  
حالا او امیدوار است حداقل دقایقی در بازی امروز پیدا کند و قابلیت‌هایش را به اوسمار و پرسپولیسی‌ها نشان دهد تا آنها یادشان نرود چه بازیکنی را از کف رقبای پولداران قاپیدند.

دیدگاه‌ها