کد خبر : 2012788 | 19 فروردين 1403 ساعت 01:31 | 105.4K بازدید | 284 دیدگاه

واکنش تند نکونام: دشمنی با استقلال شروع شد

جواد نکونام با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود به داوری دیدار با مس اعتراض کرد.

واکنش تند نکونام: دشمنی با استقلال شروع شد

به گزارش "ورزش سه"، استقلال نتوانست از فرصت میزبانی در استادیوم آزادی استفاده کند. آبی پوشان طی نخستین بازی خود در سال جدید و مقابل دیدگان بیش از ۲۰ هزار تماشاگر، مقابل مس رفسنجان با نتیجه تساوی دو بر دو متوقف شدند تا دو امتیاز حساس از دست این تیم برود.

در دقایق پایانی بازی و روی حرکت میلاد فخرالدینی، صحنه جنجالی در استادیوم آزادی رخ داد. جایی که ضربه این بازیکن توسط نژاد مهدی از درون دروازه برگردانده شد. آبی‌ها اعتقاد دارند که شوت فخرالدینی به طور کامل از خط دروازه عبور کرده و کمک داور در این صحنه مرتکب اشتباه شده است تا استقلال نتواند برنده از زمین خارج شود.

در سمت مقابل نیز بازیکنان مس با ادعای آبی‌ها مخالفت دارند و آنها نیز معتقدند که نژاد مهدی پیش از عبور کامل توپ از خط دروازه، توانسته است توپ را برگرداند. نکته جالب اینکه در هیچ کدام از تصاویر تلویزیونی نمی‌توان با قاطعیت پاسخ داد که آیا توپ میلاد فخرالدینی از خط رد شده یا خیر.

دقایقی پس از پایان بازی، ویدیویی از جایگاه تماشاگران استقلال منتشر شد که از زاویه پشت کمک داور در حال فیلمبرداری از موقعیت تیمش است. جایی که می‌توان گفت زاویه فیلمبرداری شده حتی بهتر از تصاویر تلویزیونی بر این صحنه اشراف دارد، با این حال حتی در این ویدیو نیز قطعیت عبور یا عدم عبور توپ از خط دروازه کامل مشخص نیست. با این حال، این ویدیو هم توسط رسانه رسمی استقلال و هم سرمربی این تیم منتشر شده است.

2008080

جواد نکونام ویدیوی این صحنه جنجالی را در صفحه شخصی خود منتشر کرده است. او در این استوری نوشته است: دیگه نمیشه با همه چیز جنگید دشمنی با استقلال شروع شد.

نکونام مدت‌هاست که در نشست‌های قبل و بعد از بازی استقلال شرکت نمی‌کند و این جزو معدود واکنش‌های او طی ماه‌های اخیر بوده است. سرمربی استقلال به وضوح نسبت به داوری دیدار تیمش مقابل مس معترض است و هم در جریان بازی و هم بعد از اتمام نیمه‌های اول و دوم، این موضوع را به گوش بیژن حیدری رساند.

دیدگاه‌ها