کد خبر : 2012796 | 19 فروردين 1403 ساعت 08:53 | 17K بازدید | 5 دیدگاه

جدول گلزنان بوندسلیگا

کین آماده کفش طلا، گیراسی مشتاق رکورد

گلزن شاخص این فصل اشتوتگارت با گلزنی مقابل بوروسیا دورتموند با رکورد ماریو گومز برابری کرد.

کین آماده کفش طلا، گیراسی مشتاق رکورد

به گزارش ورزش سه، عصر شنبه اشتوتگارت در هفته بیست و هشتم بوندس لیگا دست به کار بزرگی زد و بوروسیا دورتموند که هفته قبل بایرن مونیخ را از رسیدن به قهرمانی ناامید کرده بود را با یک گل شکست داد.  
این برد از آن جهت بسیار بااهمیت بود که اشتوتگارت را در امتیاز 60 با بایرن مونیخ توخل برابر کرد و آنها تنها به خاطر تفاضل گل کمتر در رده سوم قرار گرفتند.  
سرهو گیراسی گلزن برجسته این فصل بوندس لیگا تنها گل این بازی را برای اشتوتگارت به ثمر رساند تا تعداد گل‌هایش در این فصل را به 24 برساند و با رکورد ماریو گومز مهاجم سابق اشتوتگارت و تیم ملی آلمان در یک فصل برابری کند.  
البته گیراسی هنوز 8 گل دیگر از هری کین صدرنشین جدول بهترین گلزنان بوندس لیگا که تنها نقطه روشن این فصل بایرن مونیخ به حساب می آید عقب‌تر است اما او 6 بازی کمتر از کین انجام داده و در 22 بازی 24 گل به ثمر رسانده است. 

2008089

با این وجود به نظر می‌رسد به موازات جنگ نایب‌قهرمانی اشتوتگارت و بایرن جدال بین کین و گیراسی برای آقای گلی هم جذاب باشد هرچند گلزن بریتیش بایرن خودش را برای دریافت کفش طلای بوندس لیگا آماده کرده است.  
گومز در فصل 2009-2008 با 24 گل زده در یک فصل بوندس لیگا بهترین گلزن تاریخ باشگاهش شد و سپس با قراردادی بالا به بایرن مونیخ پیوست. حالا این مهاجم 28 ساله گینه‌ای به رکورد سوپرماریو رسیده و با توجه به بازی‌های باقیمانده از بوندس لیگا رکورد گومز را خواهد شکست تا به تنهایی بهترین گلزن تاریخ باشگاهش لقب بگیرد.

دیدگاه‌ها