کد خبر : 2012805 | 19 فروردين 1403 ساعت 08:18 | 11.6K بازدید | 3 دیدگاه

لحظه شماری شهاب زاهدی برای گل

مهاجم ایرانی آویسپا فوکوکا در ترکیب این تیم مقابل ناگویا حضور دارد.

لحظه شماری شهاب زاهدی برای گل

به گزارش "ورزش سه"، شهاب زاهدی ورود درخشانی به رقابت‌های جی لیگ ژاپن داشته و در سه دیدار اخیرشان فوق‌العاده کار کرده و روی هر سه گل آویسپا فوکوکا تاثیر گذاشته که عملکردش موجب شده تا امروز هم در مسابقه با ناگویا گرامپوس در جمع 11 نفر اصلی و خط حمله تیمش باشد.

تیم فوتبال آویسپا فوکوکا که برای چهارمین بازی پیاپی شهاب زاهدی را در لیست بازیکنان خود دارد، از ساعت 09:30 امروز (به وقت ایران) در استادیوم تویوتا به مصاف تیم رده هشتمی ناگویا گرامپوس خواهد رفت تا یکی از دیدارهای هفته هفتم جی لیگ ژاپن را انجام بدهد.

2008114

شهاب زاهدی پس از اینکه تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفت و راهی آویسپا فوکوکا شد، در نخستین بازی مقابل اف. سی. توکیو حضور تعویضی در زمین داشت و یک پاس گل داد و در دو دیدار متوالی برابر اوراواردز و کاشیما آنتلرز دو گل تماشایی به ثمر رساند که امیدوار است امروز هم چنین اتفاقی برای او در بازی با ناگویا گرامپوس رقم بخورد.

تیم فوتبال آویسپا فوکوکا در 6 هفته گذشته جی لیگ ژاپن دو پیروزی، دو مساوی و دو شکست داشته و در حال حاضر با 8 امتیاز و یک امتیاز کمتر نسبت به ناگویا گرامپوس، در رده دوازدهم جدول این رقابت‌ها قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها