کد خبر : 2012825 | 19 فروردين 1403 ساعت 09:57 | 15.5K بازدید | 15 دیدگاه

حمله به ستاره‌های رم: جنبه پیروزی ندارید!

چیرو ایموبیله، مهاجم لاتزیو، از سبک خوشحالی بازیکنان رم پس از پیروزی برابر این تیم عصبانی است.

حمله به ستاره‌های رم: جنبه پیروزی ندارید!

به گزارش "ورزش سه"، رم شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و یکم سری آ ایتالیا روبه‌روی لاتزیو به میدان رفت و موفق شد این بازی حساس را با یک گل به سود خودش به پایان برساند. 

جانلوکا مانچینی موفق شد در دقیقه 42 این بازی و روی پاس گل ارسال شده از سوی پائولو دیبالا تک گل تیمش و این دیدار را به ثمر برساند تا سه امتیاز مهم و ارزشمند را در دربی جنجالی پایتخت ایتالیا برای تیمش به ارمغان آورده باشد و شرایط را در جدول برای آنها بهبود ببخشد. 

1939957

با این حال به نظر می‌رسد که ایموبیله از شادی بازیکنان رم پس از کسب پیروزی چندان خوشحال نیست. او در گفت‌وگو با DAZN در این باره اظهار داشت: «ما خیلی خطرناک نبودیم اما گاهی این اتفاق پیش می‌آید. مشخص است که از نتیجه ناراحت هستیم، خصوصا با توجه به اتفاقاتی که رخ داده است. 

نمی‌توانیم شرایط را از نظر احساسی تغییر دهیم و این نتایجی است که واقعا برایمان آزاردهنده است. در لحظات مهمی که در جریان این بازی پیش آمد، نتوانستیم خونسردی خودمان را حفظ کنیم و گل مساوی را وارد دروازه حریف کنیم.»

او با اشاره به خوشحالی بازیکنان رم پس از پیروزی اضافه کرد: «آیا ما عصبی بودیم؟ من فکر نکنم اینطور باشد اما راه‌های زیادی برای جشن گرفتن و خوشحالی کردن است. بعضی افراد این کار را با سبک درست انجام می‌دهند و بعضی هم نه.»

دیدگاه‌ها