کد خبر : 2012844 | 19 فروردين 1403 ساعت 12:11 | 34.8K بازدید | 37 دیدگاه

حضور در زمین با تیم جوانان

حرکت جنجالی فنرباغچه در بازی برابر گالاتاسرای

فنرباغچه امشب در سوپرجام برابر گالاتاسرای با بازیکنان زیر 19 سال خود در زمین حاضر خواهد شد.

حرکت جنجالی فنرباغچه در بازی برابر گالاتاسرای

به گزارش "ورزش سه"، امشب از ساعت 22 به وقت تهران قرار است در شهر اورفا، دیدار سوپرجام فوتبال ترکیه بین دو رقیب سنتی فنرباغچه و گالاتاسرای برگزار شود. حساس‌ترین دوئل فوتبال ترکیه بین بزرگترین تیم‌های این کشور.

این بازی قرار بود دسامبر گذشته در عربستان برگزار شود که مسئولان سعودی به دلیل اینکه دو تیم قصد داشتند با پیراهن‌های منقش به تصویر آتاتورک وارد میدان شوند، از این اقدام جلوگیری کردند و دو تیم نیز تصمیم گرفتند برای بازی در زمین حاضر نشوند.

2008161

بازی به امشب موکول شده اما فنر در یک حرکت تاریخی قصد دارد امشب با بازیکنان تیم زیر 19 سال خود در میدان حاضر شود. گالاتاسرای قبلاً به این شهر سفر کرده و با بهترین ترکیب خود وارد زمین می‌شود، اما فنرباغچه با تیم زیر 19 سال خود برای اعتراض به فدراسیون فوتبال ترکیه (حوادث اخیر بعد از بازی با ترابزون) این کار را انجام خواهد داد. 

دراماتیک‌ترین اتفاق این است که آنها می‌خواهند تنها با 9 بازیکن وارد زمین شوند و پس از شروع بازی سه بازیکن به دلیل 'مصدومیت' زمین را ترک کنند. طبق آیین نامه فدراسیون، اگر تیمی با شش بازیکن باقی بماند، مسابقه برگزار نمی‌شود و رقیب با تصمیم هیئت مدیره فدراسیون برنده اعلام می‌شود، اما در این صورت نمی‌تواند مراسم جام قهرمانی را برگزار کند. 

فنرباغچه این کار را انجام می‌دهد تا سال آینده از حضور در جام حذفی ترکیه محروم نشود، زیرا در صورت عدم حضور در سوپرجام، تا دو فصل آینده مجوز شرکت در مسابقات مذکور را نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها