کد خبر : 2012865 | 19 فروردين 1403 ساعت 13:23 | 27.2K بازدید | 20 دیدگاه

مهاجم یونایتد می‌خواهد رقیب طارمی در اینتر شود

آنتونی مارسیال، مهاجم فرانسوی منچستریونایتد، مایل است فصل آینده پیراهن اینتر را به تن کند.

مهاجم یونایتد می‌خواهد رقیب طارمی در اینتر شود

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در آستانه کسب بیستمین عنوان قهرمانی سری آ ایتالیا قرار دارد و در حال حاضر با 14 امتیاز اختلاف نسبت به نزدیک‌ترین دنبال کننده در صدر جدول این رقابت‌ها قرار گرفته است. 

این در حالی است که آنها فصل گذشته موفق شدند به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنند، هرچند که برابر منچسترسیتی شکست خوردند و به نایب قهرمانی اکتفا کردند. از سوی دیگر، سهمیه حضور در جام باشگاه‌های جهان با فرمت جدید را هم به دست آورده‌اند. 

همه این موارد باعث شده است که بازیکنان بسیاری مایل به حضور در این تیم باشند و این باشگاه هم نیاز به خرید بازیکنان جدید و تقویت تیمش خصوصا در خط حمله دارد که احتمالا با جدایی الکسیس سانچز و مارکو آرناتوویچ روبه‌رو خواهد بود. 

1976797

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت خبر داده است که مارسیال پیشنهادی را به اینتر ارائه کرده تا برای به خدمت گرفتن او اقدام کنند. قرارداد او با منچستریونایتد در پایان فصل به اتمام خواهد رسید و می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد و به‌صورت رایگان به هر باشگاهی که می‌خواهد ملحق شود. 

اینتر پیش از این با مهدی طارمی برای امضای قرارداد با این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به توافق رسیده است و به نظر می‌رسد که مارسیال مایل است رقابتی را با این ستاره ایرانی در خط حمله نراتزوری داشته باشد.

دیدگاه‌ها