کد خبر : 2012869 | 19 فروردين 1403 ساعت 13:39 | 7.7K بازدید | 38 دیدگاه

کنعانی‌زادگان مامور پنالتی زدن مقابل اخباری

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس با توجه به روند گلزنی موفقی که طی هفته‌های گذشته پشت سر گذاشته، در صورتی که تیمش مقابل گل گهر صاحب موقعیت پنالتی شود، مامور زدن آن است.

کنعانی‌زادگان مامور پنالتی زدن مقابل اخباری

به گزارش "ورزش سه"، در پرسپولیس طی فصول اخیر گئورگی گولسیانی مامور نواختن پنالتی‌های سرخپوشان بوده است. مدافع گرجستانی که تبحر خاصی در زدن ضربات پنالتی دارد، البته برابر الدحیل قطر و در استادیوم آزادی خاطره تلخی در ذهن خود دارد و موقعیت طلایی تیمش را از نقطه پنالتی از دست داد.

طی هفته‌های اخیر البته حسین کنعانی‌زادگان توانسته در قامت گلزن برای پرسپولیس و تیم ملی ظاهر شود و از این حیث روحیه بالایی دارد. موضوعی که باعث شده تا او فعلا پنالتی زن اول سرخپوشان معرفی شود و در صورتی که شرایط داشت او مامور نواختن آن خواهد شد. با این حال گئورگی گولسیانی، مهدی ترابی و عیسی آل‌کثیر نیز دیگر مدعیان پنالتی زدن در پرسپولیس هستند که در جریان بازی و با توجه به شرایط آن، یکی از آنها مامور زدن این ضربه خواهند بود.

کنعانی‌زادگان در آخرین بازی پرسپولیس موفق شده دو گل به نام خود کند و هر دو گل سرخپوشان برابر پیکان را به ثمر رسانده است. او در دیدار تیم ملی مقابل ترکمنستان نیز موفق به گلزنی شده و باید دید در سال جدید این روند را در پرسپولیس و در تقابل سخت مقابل گل گهر سیرجان و محمدرضا اخباری نیز قادر به تکرار خواهد بود یا خیر.

دیدگاه‌ها