کد خبر : 2012875 | 19 فروردين 1403 ساعت 13:51 | 3.4K بازدید | 1 دیدگاه

آقایی‌پور با انگیزه و ژست متفاوت برابر تیم عنایتی

مهاجم ملی‌پوش استقلال خوزستان امیدوار است با حفظ روند گلزنی بار دیگر بتواند در برنامه‌های امیر قلعه‌نویی در اردوی آتی حضور داشته باشد.

آقایی‌پور با انگیزه و ژست متفاوت برابر تیم عنایتی

به گزارش "ورزش سه"، جواد آقایی‌پور که در آخرین اردوی تیم ملی حاضر بود، هر چند فرصت حضور در ترکیب تیم ملی به واسطه حضور مدعیان سرشناس نصیب وی نشد اما اکنون با انگیزه بالایی به اردوی تیمش بازگشته تا بتواند با حفظ روند گلزنی، بار دیگر شرایط بازگشت به اردوی تیم ملی را نصیب خود کند.

جواد آقایی‌پور که گلزن اول استقلال خوزستان محسوب می‌شود، در بازی امروز مقابل پیکان نیز امید اول آبی‌ها در جدال با شاگردان رضا عنایتی است. او در بازی رفت علی‌رغم فرصت‌های مناسبی که به دست آورد در نهایت نتوانست راهی به دروازه حریف بیابد و تیمش بازنده این جدال لقب گرفت.

اکنون اما مهاجم آبی‌ها با شرایطی متفاوتی پا به این بازی خواهد گذاشت و به خوبی از این موضوع آگاه است که گلزنی در این بازی‌ها می‌تواند او را همچنان در جمع گزینه‌های امیر قلعه‌نویی حفظ کرده و جایگاهش را در لیست تیم ملی محفوظ نگه دارد. آقایی‌پور که با 6 گل زده در کورس مدعیان این فصل آقای گلی قرار دارد، باید دید در دیدار مقابل شاگردان رضا عنایتی قادر خواهد بود خود را در جدول به شهریار مغانلو و دیگر مدعیان نزدیک‌تر کند یا خیر.

پیکان ششمین خط دفاعی ضعیف لیگ تا به اینجای فصل را با دریافت 26 گل طی 22 بازی در اختیار دارد و باید دید آقایی‌پور قادر خواهد بود از این موقعیت مناسب در استادیوم اکباتان برای پیروزی بزرگ تیمش که می‌تواند آنها را از منطقه خطر سقوط نیز فاصله دهد، بهره ببرد یا خیر.

دیدگاه‌ها