کد خبر : 2012881 | 19 فروردين 1403 ساعت 14:12 | 6.8K بازدید | 4 دیدگاه

قول استقلال خوزستانی‌ها: سه امتیاز تو جیبته!

بازیکنان استقلال خوزستان هم قسم شدند تا شکست بازی رفت مقابل پیکان را جبران کرده و جایگاه خود را در جدول از موقعیت کنونی خارج کنند.

قول استقلال خوزستانی‌ها: سه امتیاز تو جیبته!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان در شرایطی امروز برابر پیکان قرار خواهد گرفت که در بازی رفت علی‌رغم موقعیت‌های مناسبی که داشتند، در نهایت روی یک غافلگیری بازی را واگذار کردند. در آن بازی البته اشتباهات داوری نیز کاملا این تیم و سیروس پورموسوی را کلافه کرده بود و موقعیت‌های زیادی را از این تیم گرفت.

جالب اینکه استقلال خوزستان در بازی رفت صاحب یک موقعیت گلزنی از نقطه پنالتی نیز شد که رحیم زهیوی آن را از دست داد تا سریال فرصت‌سوزی این تیم تکمیل شود.

2008203

استقلال خوزستان که طی دو بازی اخیر خود به یک برد و یک تساوی دست یافته و با کسب چهار امتیاز شرایط بهتری در جدول به دست آورده، اکنون با انگیزه جبران نتیجه بازی رفت و فاصله گرفتن از منطقه سقوط پا به استادیوم اکباتان خواهد گذاشت. مدیران استقلال خوزستان نیز روز گذشته با حضور در محل اردو و تمرین این تیم با اعضای تیم گفت‌وگو کرده و برای آنها آرزوی موفقیت کردند.

2008204

بازیکنان و اعضای تیم استقلال خوزستان در این دیدار به مدیران تیم و همچنین هواداران قول دادند با بالاترین انگیزه و توان در این بازی تلاش کرده تا سه امتیاز ارزشمند را مقابل حریف کسب کرده و ضمن جبران شکست بازی رفت، شرایط را در جدول نیز بهبود بخشند.

2008205

امیدعلی نجفی، مدیرعامل استقلال خوزستان نیز که در پنجره زمستانی تلاش زیادی داشت تا خواسته‌های کادرفنی، بازیکنان و هواداران را برای تقویت تیم به بهترین شکل پیش ببرد، با تمجید از عملکرد آنها طی دو بازی اخیر، با اشاره به موقعیت حساس و سرنوشت‌ساز تیم، خواستار احساس مسئولیت بیشتر اعضای تیم در قبال یکدیگر و تلاش برای هدف بزرگ باشگاه برای کسب نتیجه کرد. باید دید استقلال خوزستان قادر خواهد بود مقابل شاگردان رضا عنایتی که طی دیدارهای اخیر نمایش موفقی (به‌جز جدال با پرسپولیس) داشته‌اند و توانسته‌اند سپاهان و ملوان را شکست دهند و طی 6 بازی به 9 امتیاز دست یافته‌اند، ضمن جبران بازی رفت، یک برد طلایی را نصیب خود کنند یا خیر.

دیدگاه‌ها