کد خبر : 2012890 | 19 فروردين 1403 ساعت 14:45 | 8.1K بازدید | 22 دیدگاه

روزهای خوش سیاوش در ترکیب سپاهان

سیاوش یزدانی توانسته با پشت سر گذاشتن روزهای سخت خودش را به ترکیب سپاهان تحمیل کند.

روزهای خوش سیاوش در ترکیب سپاهان

به گزارش "ورزش‌سه"، فصل که شروع شد برخلاف انتظارات سیاوش یزدانی کار را از روی نیمکت آغاز کرد. او در پنجره زمستانی فصل گذشته به سپاهان بازگشت و انتظار می‌رفت بتواند خیلی زود به ترکیب اصلی برسد، اما او در نیم فصل لیگ بیست و دوم و نه با شروع لیگ بیست و سوم نتوانسته بود به این موفقیت دست پیدا کند. 

چند هفته پس از شروع رقابت‌های نیم فصل اول مشخص شد که یزدانی با مصدومیتی از ناحیه کمر دست و‌ پنجه نرم می‌کند و از نظر جسمانی شرایط حضور در ترکیب اصلی را ندارد. او یکی دو بار هم در همان هفته‌های ابتدایی به همین دلیل پس از حضور در ترکیب اصلی تعویض شد. 

2008215

در هفته‌های پایانی سال اما سیاوش توانست سرانجام از مصدومیت عبور کند و رفته رفته به یکی از نفرات اصلی سپاهان تبدیل شد. از سوی دیگر طلایی پوشان اصفهانی هم پس از چند ماه کابوس‌وار پایان خوبی در سال ۱۴۰۲ داشتند.

سپاهان در تبریز نتوانست سه امتیاز را بگیرد، اما اتفاق امیدوار کننده ثبت دومین کلین‌شیت پیاپی برای سپاهان پس از بسته ماندن دروازه این تیم برابر گل‌گهر بود که معمولاً در فاز دفاعی عملکرد با ثباتی نداشت و یزدانی یکی از مهره‌های کلیدی در تغییر این روند به شمار می‌رود؛ شرایطی که سبب شده سیاوش این روزها با روحیه خوبی در تمرینات شرکت کند و آماده یک مصاف سرنوشت‌ساز دیگر به عنوان یک بازیکن مهم در ترکیب تیم شود.

دیدگاه‌ها