کد خبر : 2012894 | 19 فروردين 1403 ساعت 15:01 | 16.4K بازدید | 13 دیدگاه

ارسلان و عبدی، ادموند اختر و فرشاد پیوس؛

تمجید جالب از مهاجمان سرخابی در تبریز!

کمتر پیش می‌آید در نشست‌های مطبوعاتی تبریز سوال انتقادی از سرمربی یا دستیار او پرسیده نشود.

تمجید جالب از مهاجمان سرخابی در تبریز!

به گزارش "ورزش سه"، برای چندمین هفته متوالی این محمد نصرتی بود که مقابل خبرنگاران ظاهر شد تا به جای پاکو خمس به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد و پاسخگوی آنها باشد.

در بخشی از این مصاحبه، خبرنگاران تبریزی در مورد ضعف گلزنی تیم تراکتور، مربی این تیم را مورد سوال قرار دادند. این البته در حالی است که تراکتور با 30 گل زده، دومین خط حمله برتر لیگ ایران را در اختیار دارد و اساسا انتقاد از چنین خط حمله‌ای عجیب به نظر می‌رسد.

با این حال نصرتی در مورد ناکامی برابر سپاهان در گلزنی گفت: بعضی از مهاجم‌ها بالفطره گلزن هستند. شاید خیلی هم شاخص آنچنانی ندارند و از گذشته ادموند اختر و فرشاد پیوس یا مثلا ادینیو و سیدصالحی. شاخص آنچنانی ندارند اما شم گلزنی بالایی دارند. رحمان جعفری که آمده اینجا 9 تا گل زده و 4-5 پاس گل هم داده است. مهدی عبدی برای ما 5 گل زده و این دو فوروارد کلاسیک ما عملکردشان بد نبوده است.

وی افزود: ما هم توقعمان این است که بهتر کار کنند و دومین گلزن بعد از شهریار مغانلو و رضا اسدی، رحمان جعفری است که از نیم فصل به تیم ما اضافه شده است. مهدی عبدی هم که سوم یا چهارم است. کادرفنی تمام تلاشش این است که تاکتیک و تمرینی را اتخاذ کند که ایجاد موقعیت به وجود بیاید. یعنی بتوانیم خلق موقعیت کنیم و غیر از آن کیفیت خود بازیکن است که اختلاف را رقم می‌زند.

نصرتی با تمجید از سبک بازی تراکتور توضیح داد: ما با استراتژی و کارهای تیمی موقعیت را به وجود می‌آوریم اما در نهایت خلاقیت بازیکن است که چگونه ضربه آخر را بزند. همین است که باعث می‌شود برخی بشوند بهترین بازیکنان دنیا مثل مسی و رونالدو و برخی هم نمی‌شوند. این به کیفیت بازیکن برمی‌گردد.

دیدگاه‌ها