کد خبر : 2012950 | 19 فروردين 1403 ساعت 19:25 | 6K بازدید | 7 دیدگاه

گریزمان: سخت‌ترین کار همیشه بردن و قهرمانی است

آنتوان گریزمان، ستاره اتلتیکو مادرید، امیدوار است در بازی مقابل دورتموند جو ورزشگاه متروپولیتانو خاص باشد.

گریزمان: سخت‌ترین کار همیشه بردن و قهرمانی است

به گزارش "ورزش سه"، آنتوان گریزمان تایید کرده با انگیزه‌ای که دارد امیدوار است در تمامی رقابت‌های باقی‌مانده فصل برنده شود. او ابتدا امیدوار است که به میزبانی متروپولیتانو در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل دورتموند برنده شود.

او در گفتگو با سایت رسمی باشگاه اتلتیکومادرید درمورد وضعیت مصدومیتش گفت: "من در حال حاضر دارم مصدومیت مچ پایم را پشت سر می‌گذارم، تلاش زیادی دارم و خیلی کار می‌کنم تا بهتر شوم، احساس بسیار خوبی دارم، پس می‌خواهم کار کنم تا بتوانم تا پایان فصل بهترین عملکرد را داشته باشم."

بولت تراکتورهدف یا آرزو؟

سخت‌ترین چیز همیشه بردن و قهرمانی است. برای من تمام بازی‌هایی که در لیگ و لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده، بسیار مهم است. برد در این رقابت‌ها من را خوشحال می‌کند و این چیزی است که شخصاً به دنبال آن هستم. دوست دارم در تمام بازی‌هایی که باقی مانده، برنده شویم. ما باید همه چیز را خیلی خوب انجام دهیم تا آنطور که شایسته است به پایان برسیم.

2008317

بولت تراکتوربازی مقابل دورتموند؟

این یک بازی ویژه است، مانند بازی مقابل اینتر، بازی بسیار پیچیده‌ای خواهد بود. آن‌ها خیلی خوب کار می‌کنند، به تازگی بایرن را شکست داده‌اند و ما باید به همه جزئیات توجه کنیم.

بولت تراکتورجو ورزشگاه در بازی چهارشنبه؟

من انتظار دارم یک فضای بسیار خوب و شب خاصی باشد. وقتی در خانه بازی می‌کنیم، متروپولیتانو یک انرژی مضاعفی به ما می‌دهد. انتظار دارم مسابقه‌ای مانند بازی با اینتر یا بازی با مادرید در جام حذفی انجام دهیم و ما آنچه را هواداران از ما می‌خواهند یا انتظار دارند را در زمین ارائه دهیم.

دیدگاه‌ها