کد خبر : 2012968 | 19 فروردين 1403 ساعت 20:57 | 13.3K بازدید | 15 دیدگاه

دلخوری ستاره یونایتد: گل زدم ولی نبردیم، ناراحتم

کوبی ماینو، ستاره جوان یونایتد، اعلام کرد از تساوی مقابل لیورپول ناراحت است.

دلخوری ستاره یونایتد: گل زدم ولی نبردیم، ناراحتم

به گزارش "ورزش سه"، کوبی ماینو امشب، یکشنبه، در اولدترافورد درحالی‌که منچستریونایتد و لیورپول به تساوی 2-2 دست یافتند، گل زیبایی به ثمر رساند. منچستریونایتد با گل ماینو و برونو فرناندز، یک امتیاز مقابل لیورپول، مدعی عنوان قهرمانی لیگ برتر، کسب کرد.

علی‌رغم گل درخشان ماینو برای پیش افتادن یونایتد، پنالتی محمد صلاح در نهایت بازی را به تساوی کشاند. ماینو در صحبت با اسکای اسپورت تایید کرد که از این نتیجه ناراحت است.

این نوجوان با استعداد پس از بازی گفت: "صادقانه بگویم، ناراحت شدم. فکر می‌کنم در نیمه دوم خیلی خوب عمل کردیم. بچه‌ها اشتباهات جزئی مرتکب شدند و اگر آن‌ها را برطرف می‌کردیم، بازی را می‌بردیم."

2008394

ضربه ماینو به لیورپول اولین گل او در تیم اصلی به میزبانی ورزشگاه اولدترافورد بود و در مجموع سومین گل او برای این باشگاه بود.

ماینو درمورد گلزنی در اولدترافورد گفت: "این احساسی باورنکردنی است که اولین گل خودم را در اولدترافورد به ثمر برسانم و انجام آن در این مسابقه حتی آن را خاص‌تر کرد. ما سه امتیاز را نگرفتیم و این مهمترین چیز است. اشتباهات در بازی‌ها اتفاق می‌افتند و می‌توانند مضر باشند. به خاطر جزئیات سه امتیاز را نگرفتیم."

دیدگاه‌ها