کد خبر : 2012970 | 19 فروردين 1403 ساعت 21:20 | 13.6K بازدید | 30 دیدگاه

تن‌هاخ: اشتباهات احمقانه‌ای داشتیم

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از عملکرد تیمش ناراحت است اما به آن‌ها افتخار می‌کند.

تن‌هاخ: اشتباهات احمقانه‌ای داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در بازی هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس به مصاف لیورپول رفت و با نتیجه 2-2 به تساوی دست پیدا کرد.

در این بازی ابتدا لیورپول با گل لوئیس دیاز پیش افتاد و سپس یونایتد با گل‌های برونو فرناندز و کوبی ماینو پیش افتاد. آن‌ها به کسب برد امیدوار بودند که پنالتی محمد صلاح موجب شد در نهایت بازی با تساوی به پایان برسد.

اریک تن‌هاخ پس از این بازی تایید کرد به دلیل امتیاز از دست دادن از تیمش ناراحت است و همچنین به آن‌ها افتخار می‌کند.

اریک تن‌هاخ پس از این بازی درباره عملکرد نیمه اول گفت: "ما توسط لیورپول مورد آزار و اذیت قرار گرفتیم، گاهی اوقات خیلی از جریان بازی دور بودیم. احساسات بسیار متفاوتی در این بازی داشتیم. از یک طرف ناراحتم که 7 امتیاز از دست داده‌ایم و باید خودمان را به خاطر اشتباهات احمقانه سرزنش کنیم. از طرف دیگر من بسیار به تیم افتخار می‌کنم."

2008397

روند تیم؟

شما می‌‌بینید که ما چگونه در حال پیشرفت هستیم و پتانسیل این تیم شگفت انگیز است. من به تیم افتخار می‌کنم. در لحظات تعیین‌کننده، ما در نبردها شکست می‌خوردیم، به خصوص درمورد استفاده از بازیکنان جوان که مطمئن نبودیم با آن‌ها پیروز شویم. ما در نیمه دوم آن‌ها را تشویق کردیم که بهتر عمل کنند و آن‌ها جلوتر رفتند."

انگیزه تیم برای این بازی؟

این دو چیز متفاوت است. یک چیز این است که بعد از بازی پنجشنبه، یک بازی فشرده بزرگ، فیزیکی و سپس بازگشت از لندن احساس سرخوردگی داشتیم. از سوی دیگر این باور وجود دارد که می‌توانید در چنین مسابقاتی پیروز شوید.

وضعیت تیم در جدول لیگ؟

می‌‌دانم، ما به مبارزه ادامه خواهیم داد و باید همین کار را انجام دهیم و از هر لحظه یاد بگیریم. بازی مقابل برنتفورد بدترین عملکرد ما بود، ما شایسته پیروزی در آن بازی نبودیم.

عملکرد ویلی کامبوالا؟

او مدتی با ما تمرین کرده و به خوبی پیشرفت کرده است. نسل بعدی باید وارد عمل شود و او عملکرد درخشانی داشت. فرصتی عالی برای او بود و ما گزینه‌های دیگری مانند آوردن کاسمیرو در هافبک میانی داشتیم، اما امروز او شایسته بازی کردن بود و آن را در زمین نشان داد.

دیدگاه‌ها