کد خبر : 2012984 | 19 فروردين 1403 ساعت 22:09 | 10.4K بازدید | 29 دیدگاه

در دقیقه 3+90 برد را از دست دادند؛

شفیلد 2-2 چلسی: دستاورد جدید تیم بی‌ثبات پوچتینو!

چلسی در بازی هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس در دقایق پایانی اجازه گلزنی به شفیلدیونایتد داد و به تساوی 2-2 رسید.

شفیلد 2-2 چلسی: دستاورد جدید تیم بی‌ثبات پوچتینو!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در بازی هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس به مصاف شفیلدیونایتد رفت و در لحظات پایانی به تساوی 2-2 رسید. تیم مائوریسیو پوچتینو که در بازی هفته گذشته منچستریونایتد را 4-3 شکست داد، در این بازی دو امتیاز را به راحتی از دست داد.

ویدئو: 329246

چلسی در این بازی با پرس در زمین حریف و فشار روی دروازه سعی داشت زود به گل برسد که پس از دو نفوذ به سمت دروازه در نهایت دقیقه 11 به نتیجه رسید. تیاگو سیلوا پس از ورود به محوطه جریمه درحالی‌که هیچ بازیکنی مامور مهار او نبود، موفق شد ارسال کانر گالاگر را با ضربه پای راست به راحتی وارد دروازه کند.

2008426

شفیلد که طی 4 بازی اخیر حداقل در هر بازی 2 گل دریافت کرده بود، تلاش داشت در این بازی زود عقب نیفتد، اما فشار آبی‌ها نگذاشت برنامه‌های تیم میزبان به نتیجه برسد. شفیلد تا دقیقه 20 بازی فقط 68 پاس ارسال کرده بود که در همین مدت زمان چلسی 218 پاس ارسال کرد و 75 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت.

در دقیقه 22 شفیلد شانس خوبی برای گلزنی داشت اما پس از اینکه پتروویچ از دروازه خارج شده بود، مویسس کایسدو توانست ضربه خطرناک را از روی خط دروازه دفع کرده و دروازه چلسی را بسته نگه دارد.

کول پالمر در دقیقه 30 فرصت خوبی برای گلزنی در محوطه جریمه داشت که ضربه او روی پاس کایسدو با واکنش به موقع می‌شود هولگیت دفع شد. شفیلد با ارائه بازی بهتر موفق شد در نیمه اول به گل تساوی برسد.

پس از ارسال پاس به نزدیکی محوطه جریمه، توپ دوباره به هامر رسید که او با پاس طولانی به داخل محوطه جریمه جیدن بوگل را به توپ رساند. او پس از کنترل توپ با ضربه از زاویه بسته شانس گلزنی خود را امتحان کرد که توپ ‌پس از برخورد با پتروویچ وارد دروازه چلسی شد.

2008427

پس از گل تساوی ورق به نوعی برگشت و میزبان تیم بهتری بود. چلسی در مقابل سعی داشت که همین نتیجه را تا پایان نیمه اول حفظ کند که با وجود 3 شوت دیگر داخلش چارچوبش، بدون دریافت گل بازی را در 45 دقیقه نخست به پایان رساند.

چلسی بازی در نیمه دوم را مانند نیمه اول حساب شده و با حملات منظم آغاز کرد و بیشتر توپ را با بردن به کناره‌ها سعی داشت از نفوذ بازیکنان سرعتی موقعیت خلق کند. اولین موقعیت جدی بازی در نیمه دوم در دقیقه 54 رقم خورد که هامر با شوت از نزدیکی محوطه جریمه دروازه چلسی را تهدید کرد اما پتروویچ موفق شد آن را در آغوش بکشد.

آبی‌ها که در نیمه اول بهتر بازی را آغاز کرده بودند با گذشت حدود 15 دقیقه از نیمه دوم شوتی به سمت دروازه نداشتند. با این وجود پس از گذشت بازی از دقیقه 60، نحوه بازی تیم میهمان عوض شد.

پس از چند تلاش برای رسیدن به محوطه جریمه شفیلد، نونی مادوئکه موفق شد در دقیقه 66 دومین گل آبی‌ها را به ثمر برساند. مادوئکه که خودش از سمت راست خط دفاعی شفیلد به سمت محوطه جریمه نزدیک شده بود، توپ را کمی از پای چپش فاصله داد و با ضربه محکم توپ را وارد دروازه کرد.

2008428

چلسی بعد از گل دوم با روحیه بیشتری بازی را دنبال کرده و در دقیقه 72 یک فرصت عالی ایجاد شد. کول پالمر با شوت از راه دور دروازه حریف را تهدید کرد که ایو گربیک به زحمت با شیرجه بلند موفق شد با انگشتانش مسیر توپ را تغییر داده و دروازه‌اش را نجات داد.

طبیعی بود که چلسی با نزدیک شدن به 15 دقیقه پایانی بازی بیشتر از برتری‌اش محافظت کند و کمتر به سمت دروازه شفیلد حرکت کند که همین موجب شکل گیری حملات بیشتری از سوی تیم میزبان می‌شد. در دقیقه 88 پتروویچ با خروج به موقع ارسال خطرناک را دفع کرد که با شوت بن اوسبورن همراه شد اما ضربه او دقت کافی نداشت و از بالای دروازه به بیرون رفت.

چلسی که خطر حملات پی در پی حریف را احساس می‌کرد با دو تغییر وارد وقت‌های اضافه شد که کاداسی و بادیاشیله وارد زمین شدند، اما این موجب نشد که نتیجه بازی بدون تغییر بماند. در دقیقه 3+90 اولی مک برنیه ضربه سر آرچر را که توپ را به پشت مدافعان چلسی رسانده بود در موقعیت تک به تک با ضربه پای راست به گل تبدیل کرد.

2008429

این گل امیدهای چلسی برای کسب برد در دقایق باقی مانده از وقت‌های اضافه را کمرنگ کرد و اگرچه آن‌ها تلاش کردند این گل را جبران کرده و به 3 امتیاز برسند اما در نهایت بازی با تساوی به پایان رسید. چلسی با این تساوی 40 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر بالاتر از برایتون در رده نهم قرار گرفت. شفیلد قعرنشین هم 16 امتیازی شد.

دیدگاه‌ها