کد خبر : 2012989 | 19 فروردين 1403 ساعت 22:27 | 17.2K بازدید | 7 دیدگاه

آل‌نعمه: روانشناس فولاد عبدالله ویسی است

احمد آل‌نعمه، دستیار عبدالله ویسی در تیم فولاد خوزستان، نسبت به وضعیت بازیکنان این تیم، نگرش متفاوتی دارد.

آل‌نعمه: روانشناس فولاد عبدالله ویسی است

به گزارش "ورزش سه"، احمد آل‌نعمه، مربی تیم فولاد، پس از ۳-۳ این تیم مقابل هوادار در نشست خبری حاضر شد و در ابتدا اظهار داشت: این بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول خیلی بد بودیم و بچه‌ها گیج می‌زدند و کارهایی که آقای ویسی از آنها می‌خواست را انجام ندادند، ولی در نیمه دوم با صحبت‌هایی که در بین دو نیمه انجام شد، مسلط بودیم و روی هم رفته فکر می‌کنم دیداری که می‌شد با اختلاف سه گل ببریم متاسفانه مساوی شد. فوتبالی ارائه دادیم که در شأن فولاد و مردم خوزستان بود، اما نتیجه باب میل ما نبود.

او ادامه داد: خط جلوی آنها را آنالیز کرده بودیم و به بازیکنان گفته بودیم ولی در لحظات اخر، عدم تمرکز باعث شد گل بخوریم. اگر ده نفره نشده بودیم و آن بازیکن، آن کار را انجام نمی‌داد، قطعا برنده بودیم.

وی با اشاره به عدم تمرکز بازیکنان تیمش خاطرنشان کرد: جوان بازی دادن تبعات دارد. ما در شرایط جدولی خوبی نیستیم و بازیکنان درک دارند می‌دانند وضعیت خوبی داریم. اینکه می‌گویید به روانشناس نیاز داریم درست است اما ما یک مرد باتجربه داریم که ۱۷-۱۸ سال است در فوتبال ایران مربیگری می‌کند. او می‌داند چگونه با بازیکنان جوان صحبت کند و می‌داند که چه زمانی از آنها استفاده کند.

دیدگاه‌ها