کد خبر : 2012991 | 19 فروردين 1403 ساعت 22:30 | 46.8K بازدید | 48 دیدگاه

اخراج اوسمار سختگیرانه بود؛

پیروانی: برای شیرین کردن خودتان نظر ندهید!

افشین پیروانی در مورد نظرات برخی کارشناسان داوری موضع گرفت.

پیروانی: برای شیرین کردن خودتان نظر ندهید!

به گزارش "ورزش سه"، افشین پیروانی، سرپرست پرسپولیس، در پایان بازی با گل گهر در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر بازی خوبی را انجام دادیم، به خصوص در نیمه اول. مستحق برد بودیم. به هواداران، تیم، بچه‌ها و کادر فنی تبریک می‌گویم. همه تلاش کردند و نتیجه دلخواه را گرفتیم.

ویدئو: 329249

او درباره مصدومیت علیرضا بیرانوند و بحث بین کادر پزشکی تیم ملی و تیم پرسپولیس توضیح داد: من فکر می‌کنم باید با صراحت اعلام می‌کردند که کادر پزشکی تیم ملی اشتباه کرده است. اگر مصدوم بود و MRI گرفته بودند و علمی مشخص بود بازیکن مصدومی است چرا او را با خودشان به ترکمنستان بردند حداقل می‌ماند و مداوا می‌کرد. فکر می‌کنم اشتباه بزرگی بوده است و اصلا بحث بودن یا نبودن علی بیرانوند نیست. علی بیرانوند با اختلاف بهترین گلر ایران است، ولی بحث من این است که باید همکاری و تعامل بهتری با باشگاه می‌داشتند. تیم ملی است و همه آرزو دارند به تیم ملی بروند، ولی نه اینکه بازیکن برود و مصدوم به باشگاه برگردد.

پیروانی درباره اخراج اوسمار گفت: آقای اوسمار خواست با حس انسان دوستی یک کار جوانمردانه انجام بدهد و یک متر به داخل زمین آمد، با اینکه نفرات تیم حریف هم در زمین بودند. فکر می‌کنم یک مقدار سختگیرانه بود. یک گله دارم. داوری درست، خوب یا بد یک سری کارشناس الان نظر داده‌اند نیایید برای لوث کردن نظر غیرکارشناسی بدهید. اتفاقاتی افتاد که همه دیدند. ما به داوری خسته نباشید می‌گوییم زحمت خودشان را کشیدند. برای شیرین کردن خودتان اظهار نظرهای مخالف قضیه قشنگ نیست.

او در پایان گفت: ما پرسپولیس هستیم، همه می‌شناسند، تیم بزرگی هستیم، تیم‌های دیگر هم قابل احترامند و باید به هم احترام بگذاریم.

دیدگاه‌ها