کد خبر : 2012993 | 19 فروردين 1403 ساعت 22:35 | 112.4K بازدید | 128 دیدگاه

واکنش شدید موعود به اوسمار؛

راز اخراج سرمربی پرسپولیس فاش شد!

اخراج اوسمار ویه‌را و غیبت او در بازی بعدی، شوک مهمی به پرسپولیس بود.

راز اخراج سرمربی پرسپولیس فاش شد!

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دقایق بازی و زمانی که پرسپولیس مشغول دفاع از گل دیدنی اوستون اورونوف بود، برخورد عبدالکریم حسن و قائم اسلامی‌خواه مصدومیت شدید بازیکن گل‌گهر را به دنبال داشت.

با این حال و زمانی که موعود بنیادی‌فر هنوز اجازه ورود کادرپزشکی گل‌گهر به زمین را نداده بود، دو پزشک این تیم به سرعت وارد زمین شدند تا بازی به دلیل ورود آنها متوقف شود.

این اتفاق با واکنش کادرفنی پرسپولیس همراه شد و در حالی که گزارشگر بازی این واکنش را اعتراض به توقف بازی می‌دانست، سیدجلال حسینی در نشست خبری بعد از مسابقه اعلام کرد که اوسمار نگران بازیکن مصدوم حریف بود و نکاتی را در این زمینه منتقل می‌کرد.

لحظه‌ای بعد موعود به سمت کنار خط آمد و در حالی که به نظر از طریق داور چهارم نسبت به برخورد سرمربی پرسپولیس مطلع شده بود، کارت قرمز را از جیب خود بیرون آورد و سرمربی پرسپولیس را اخراج کرد.

2008435

سرمربی برزیلی که به شدت از این تصمیم شوکه شده بود و اخراج خود را باور نمی‌کرد، بعد از لحظاتی اعتراض و توضیح از زمین بیرون رفت تا بازی بعدی سرخپوشان مقابل ملوان را از دست بدهد.

بعد از بازی صحبت خبرنگار ما با تیم داوری که البته آنها ترجیح دادند به عنوان مصاحبه و با نام منتشر نشود، نکاتی را در مورد این اخراج در خود داشت. آنها اعتقاد دارند که در این صحنه به دلیل ورود اوسمار به زمین، داور تصمیم به اخراج او گرفته است. همچنین نکته مهم اینکه کارت قرمز به صورت مستقیم داده شده تا کارت زرد اوسمار هم لحاظ شود و او در موقعیت یک محرومیت دیگر نیز باشد.

البته تیم داوری صراحتا اعلام کردند اوسمار در گفتگو با داور هیچ توهین و کلمه زشتی به زبان نیاورده و تنها اعتراض خود را با ادبیات ملایم انجام داده تا مشخص شود این اخراج از سوی موعود کاملا سختگیرانه بوده است.

دیدگاه‌ها