کد خبر : 2012994 | 19 فروردين 1403 ساعت 22:33 | 13K بازدید | 7 دیدگاه

برزای و تنها یک غفلت مقابل چپ خارجی پرسپولیس

بازیکن سابق استقلال جدال سختی با دو بازیکن خارجی پرسپولیس داشت.

برزای و تنها یک غفلت مقابل چپ خارجی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، با صلاحدید و نقشه اوزونیدیس، سرمربی یونانی گل گهر، این مربی از بهنام برزای که بیشتر او را به عنوان یک وینگر یا هافبک کناری می‌شناسیم در دفاع کناری بهره جست.

برزای که حالا یکی از باسابقه‌ترین بازیکنان گل گهر به حساب می‌آید، در این مسابقه به عنوان مدافع راست به میدان رفت تا جلوی حرکات تکنیکی و تهاجمی اورونوف وینگر چپ پرسپولیس را بگیرد.

ویدئو: 329255

برزای که با وجود سابقه استقلالی همواره انگیزه زیادی در تقابل با پرسپولیس دارد، تلاش زیادی داشت تا از حرکات تکنیکی مهمترین اسلحه تهاجمی سرخ‌ها جلوگیری کند و در طول بازی جدال بسیار سختی با اورونوف و عبدالکریم دو بازیکن خارجی جناح چپ پرسپولیس داشت.

چنانچه گل اورنوف را به حساب خلاقیت و دید بالای او بگذاریم و این گل ربطی به کوتاهی برزای در انجام وظایفش نداشته باشد او تنها در یک صحنه کم آورد و آن  مربوط به دقیقه اول نیمه دوم بود که با پاس قطری کنعانی جا ماند تا اورنوف با اخباری تک به تک شود و دو بار پیاپی شانس گلزنی داشته باشد که در این صحنه شانس با او و تیمش یار بود و گل گهر گل دوم را از اورونوف نخورد.

در سایر دقایق بازی برزای تقریبا مقابل جناح چپ قدرتمند پرسپولیس موفق بود و با تمرکز تمام کار کرد تا تیمش بیشتر ضربه نخورد. در یک صحنه از معدود موقعیت‌های گل گهر در نیمه نخست نیز برزای با عبور از عبد الکریم و اورونوف شانس خلق موقعیت داشت که ارسال او توسط گولسیانی دفع شد.

دیدگاه‌ها