کد خبر : 2013002 | 19 فروردين 1403 ساعت 23:13 | 9.2K بازدید | 19 دیدگاه

پوچتینو: ناراحتم ولی حقمان بیشتر از مساوی نبود

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، از تساوی تیمش مقابل شفیلدیونایتد ناراحت است.

پوچتینو: ناراحتم ولی حقمان بیشتر از مساوی نبود

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در بازی هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس به مصاف شفیلدیونایتد رفت و با نتیجه 2-2 به تساوی رسید.

چلسی پس از اینکه با گل تیاگو سیلوا پیش افتاده بود در نیمه اول گل تساوی را دریافت کرد. در نیمه دوم نونی مادوئکه موفق شد یک بار دیگر چلسی را پیش بیندازد، اما دریافت گل در دقیقه 3+90 باعث شد آن‌ها مقابل تیم قعرنشین به تساوی برسند.

مائوریسیو پوچتینو پس از این بازی گفت: "بسیار ناراحت‌کننده است، چون در نیمه اول پس از گل زدن، گل خوردیم. سپس در دقایق پایانی تسلیم شدیم، همیشه وقتی چنین نتیجه‌ای به دست می‌آید احساس ناراحتی دارید. می‌خواهم بگویم تساوی یک نتیجه عادلانه بود! حتی اگر کنترل بازی را داشتیم و مالکیت در اختیار ما بود، اما به اندازه کافی موقعیت خلق نکردیم. ما محکم و قوی بازی نکردیم. این وضعیت دردناک است.

2008452

بولت استقلالوضعیت تیم؟

در نیم اول فصل کمی قوی‌تر بودیم، اما آنقدر که باید موقعیت خلق نکردیم. الان خیلی گل می‌زنیم اما بیشتر هم گل می‌خوریم. پیدا کردن تعادل دشوار است. ما سعی کردیم شرایط را با بازیکنان مختلف و موقعیت‌های مختلف در زمین تطبیق دهیم. این تیم در چند ماه اخیر ظرفیتی برای قوی بودن نشان نداده است. گل می‌زنیم اما گل می‌خوریم و به همین دلیل است که خودمان تنبیه می‌شویم.

بولت استقلالتطبیق سیستم؟

به شیوه‌ای متفاوت تطبیق پیدا کرده‌ایم. ما مقابل برنتفورد به این شکل بازی کردیم. ما در تلاش هستیم تا راه حل‌هایی پیدا کنیم اما در نهایت به دلیل شرایط، محکم بودن کار آسانی نیست. این را می‌گویم که به خاطر شفیلد تغییر نکردیم. ما در تلاش هستیم تا راه حل‌هایی پیدا کنیم تا چگونه محکم‌تر باشیم.

بولت استقلالدریافت گل‌های دیرهنگام؟

ما خیلی در این مورد صحبت می‌کنیم. تیم ما در حال یادگیری است. به همین دلیل است که فرآیند همیشه زمان می‌برد. قرار نیست جادو کنیم. این یک پروژه است، یک فرآیند 3 یا 5 ساله برای ایجاد یک تیم. ما در نیمه نهایی جام حذفی هستیم. در ابتدای فصل وضعیت خوبی نداشتیم. این یک روند طبیعی است که اتفاق افتاده، باید بپذیریم. در تلاش هستیم تا این نوع مشکلات را برطرف کنیم.

بولت استقلالوضعیت و آینده تیاگو سیلوا؟

فکر می‌کنم این موضوعی است که در حال حاضر، تا اینجای کار، درباره آینده بازیکنان در ترکیب صحبت نمی‌کنیم. این تصمیمی است که باید از باشگاه در مورد این بپرسید، ما باید در مورد آینده صحبت کنیم و به توافق برسیم. او یکی از بازیکنانی است که باید در مورد آن صحبت کنیم. اما تا الان هیچ چیزی اتفاق نیفتاده است.

بولت استقلالخستگی تیم؟

البته که بازیکنان خسته بودند، اما این نمی‌تواند بهانه نبردن ما در بازی امشب باشد. آن‌ها می‌توانند خسته باشند، البته، به همین دلیل است که ما یک مرکز تمرینی باورنکردنی برای ارائه همه چیز داریم. شاید این گروه به بلوغ کافی نرسیده که هر سه روز یک بار در بازی‌ها شرکت کند.

دیدگاه‌ها