کد خبر : 2013006 | 20 فروردين 1403 ساعت 02:58 | 10.2K بازدید | 14 دیدگاه

سیدجلال در نقش یحیی، ایراد به چمن بلند!

سیدجلال حسینی در نشست خبری به جای اوسمار شرکت کرد.

سیدجلال در نقش یحیی، ایراد به چمن بلند!

به گزارش "ورزش سه"، با اخراج اوسمار ویرا توسط داور بازی گل گهر قابل پرسپولیس سیدجلال حسینی در نشست خبری بعد از بازی شرکت کرد.
حسینی در همان ابتدای صحبت‌های فنی‌اش به این نکته اشاره کرد که چمن بلند ورزشگاه سیرجان اجازه کار تاکتیکی مناسب و بازی روی زمین با سرعت بالا را از پرسپولیس گرفته است.
این موضوع چمن بلند در زمان سرمربیگری چهارساله یحیی یکی از نکات مهمی بود که سرمربی سرخ‌ها همواره روی آن تاکید داشت و حتی قبل از شروع مسابقه میزبان بلندی چمن را شخصا چک می‌کرد تا با استاندارد بودن قد چمن سرعت توپ در زمین بالا باشد.

2008462

این مسئله طبیعتا روی کیفیت بازی پرسپولیس که بیشتر روی زمین کار می‌کند و اصرار به بازی مالکانه دارد تاثیر زیادی داشته و حالا سیدجلال هم به موضعی که همیشه مد نظر یحیی بوده تاکید دارد.
پرسپولیس در نیمه نخست بازی با گل گهر کاملا توپ را در اختیار داشت و با مالکیت 63 درصد توانست توپ را به خوبی در زمین بچرخاند، اما سرعت بازی‌اش مثل دیدارهای قبلی نبود و در انتقال کمی کندتر عمل می‌کرد که این می‌تواند به خاطر همین چمن بلندتر ورزشگاه سیرجان باشد.
شاید اگر کیفیت این چمن متناسب با خواسته پرسپولیسی‌ها بود، این تیم در بیست دقیقه پایانی بازی می‌توانست روی ضدحملات خطرناکتر باشد و به گل دوم هم برسد، هر چند کادر فنی سرخ‌ها تقریبا تمام عناصر تهاجمی را از بازی بیرون کشیدند و بیشتر به فکر بازی کنترلی بودند.

دیدگاه‌ها