کد خبر : 2013007 | 20 فروردين 1403 ساعت 03:10 | 4.3K بازدید | 4 دیدگاه

در فوتبال ایران مهمان حق ندارد گل بزند!

حرف‌های مربی هوادار درباره تساوی جنجالی در اهواز

حمید عبداللهی، مربی هوادار تهران می‌گوید در عملکرد دفاعی ضعف‌هایی دارند و باید مسئولیت‌پذیری مدافعان بیشتر شود.

حرف‌های مربی هوادار درباره تساوی جنجالی در اهواز

به گزارش "ورزش سه"، حمید عبداللهی، مربی هوادار، پس از بازی مقابل فولاد خوزستان گفت: «بازی را خیلی خوب شروع کردیم. روی نقاط ضعف فولاد شناخت داشتیم و می‌دانستیم مدل بازی فولاد چگونه است. پلن‌هایی که چیده بودیم، داخل زمین آوردیم‌. فکر می‌کنم موفق بودیم. تا زمانی که دو هیچ بودیم، صاحب زمین و صاحب توپ بودیم؛ ولی بعد از دو هیچ، یک‌سری اتفاقات افتاد که منجر به این شد که تیم فولاد در دقایقی بهتر از ما باشد. آن اتفاقات می‌تواند غیرفوتبالی هم باشد.»

او ادامه داد: «علی‌رغم این‌که تیم فولاد تیم خوب و توانمندی است من فکر می‌کنم در فوتبال ایران رسم شده که اگر تیم مهمان جلو بیفتد، بعد از جلو افتادن شرایط برایش عوض می‌شود. بچه‌های تیم ما در حمله و مالکیت عالی بودند؛ اما در دفاع باید مسئولیت‌پذیری بیشتری داشته باشیم. هر دو تیم ده نفره شدند. باید فیلم بازی را ببینم؛ ولی شاید حق ما این نبود که ده نفره بشویم و بازیکن ما خاطی نبود؛ درحالی‌که بازیکن حریف خاطی بود. ۳-۲ عقب افتادیم؛ ولی با جابه‌جایی که در زمین داشتیم، تمام تلاش‌مان را کردیم که به بازی برگردیم و از این بابت خدا را شکر می‌کنم و از بچه‌ها ممنونم‌؛ اما در مسئولیت‌پذیری دفاعی ۱۰۰ نبودند. امیدوارم در بازی‌های بعد بهتر بشوند.»

او درباره تفاوت بازی هوادار در دو نیمه گفت: «فقط در این بازی نبود. فکر می‌کنم که در چند بازی این شکلی بودیم و با این‌که در نیمۀ اول صاحب توپ و میدان بودیم اما در نیمۀ دوم این شرایط را نداشته‌ایم. فکر می‌کنم باید روی تمرکزمان کار کنیم و باید مسئولیت‌پذیری بیشتری داشته باشیم. ما دو، سه ماه است که به این تیم آمده‌ایم؛ ولی باز باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم تا بتوانیم در این زمینه هم موفق باشیم.»

دیدگاه‌ها