کد خبر : 2013014 | 20 فروردين 1403 ساعت 03:35 | 15.8K بازدید | 3 دیدگاه

به دلیل خوشحالی جنجالی

هم‌تیمی آزمون تحت پیگرد قانونی قرار گرفت (عکس)

جانلوکا مانچینی به دلیل خوشحالی جنجالی در دربی رم تحت پیگرد قانونی قرار گرفته است.

 هم‌تیمی آزمون تحت پیگرد قانونی قرار گرفت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"،  بر اساس آنچه رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرده، جانلوکا مانچینی، مدافع رم، به دلیل خوشحالی عجیب در پیروزی تیمش مقابل لاتزیو در روز شنبه تحت پیگرد قانونی و بازجویی قرار گرفته است.

گابریله گراوینا در پاسخ به سوالات خبرنگاران در مورد رفتار مانچینی که پرچمی را برداشته بود که هواداران لاتزیو را به شکل موش نشان داده بود، گفت: «به اطلاع دادستانی ایتالیا رسیده است.»

مانچینی ۲۷ ساله تک گل این دیدار را به ثمر رساند و رم با این گل توانست برای اولین بار در دو سال گذشته برنده دربی شود.

این بازیکن پس از پایان بازی به همراه پائولو دیبالا در جشن پیروزی شرکت کرد و در این بین او پرچمی سفید و آبی را که متعلق به باشگاه لاتزیو است با نماد موش برداشت و جنجال بزرگی ایجاد کرد.

2008471

رفتار این بازیکن ملی‌پوش باعث خشم هواداران لاتزیو و همچنین چیرو ایموبیله، کاپیتان تیم شد.
ایموبیله گفت: «راه‌های مختلفی برای جشن گرفتن وجود دارد.»

مانچینی پس از بازی از رفتار خود عذرخواهی کرد و مدعی شد که «نمی‌خواستم به کسی توهین کنم.»

او گفت: «اولین پرچمی را که به من دادند برداشتم. قصد بی‌احترامی به کسی را نداشتم و عذرخواهی می‌کنم. تنها چیزی که می‌خواستم این بود که با هوادارانمان جشن بگیرم.»

رم با ۵۵ امتیاز جایگاه خود را در رده پنجم مستحکم کرد و لاتزیو سیزدهمین باخت خود در این فصل و اولین باخت را پس از دو پیروزی متوالی متحمل شد و به‌طور موقت با ۴۶ امتیاز در رده هفتم ماند.

این احتمال وجود دارد که تیم پنجم در فصل آینده جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند و این بدان معناست که رم ممکن است برای اولین بار از سال ۲۰۱۸ در معتبرترین رقابت‌های اروپایی شرکت کند.

دیدگاه‌ها