کد خبر : 2013023 | 20 فروردين 1403 ساعت 00:38 | 20.3K بازدید | 44 دیدگاه

فنرباغچه: به ایستادگی ادامه خواهیم داد

باشگاه فنرباغچه در بیانیه‌ای به ترک زمین در بازی سوپرجام مقابل گالاتاسرای واکنش نشان داد.

فنرباغچه: به ایستادگی ادامه خواهیم داد

به گزارش "ورزش سه"، سوپرجام ترکیه امروز با اتفاقات عجیبی همراه بود. فنرباغچه که از روزهای قبل بارها خواستار تعویق بازی و انتخاب داوری خارجی برای این دیدار شده بود، در بازی امشب برابر گالاتاسرای با ترکیبی از بازیکنان زیر ۱۹ سال وارد میدان شد.

آنها روز گذشته خبر داده بودند که قصد دارند چنین اقدامی انجام دهند. علی کوچ، رئیس باشگاه هم در کنفرانسی مطبوعاتی در مورد این تصمیم گفته بود: «زمان آن فرا رسیده که فوتبال ترکیه دوباره به حالت ایده‌آل برگردد.»

در دیدار امشب بازیکنان فنرباغچه پس از اینکه مائورو ایکاردی در اولین دقیقه بازی گالاتاسرای را به برتری رساند، در دقیقه ۴ زمین را ترک کردند تا حریف به مقام قهرمانی سوپرجام برسد.

2008482

درحالی‌که بسیاری به این تصمیم فنرباغچه واکنش‌های متفاوتی داشته‌اند، این باشگاه در بیانیه‌ای دلیل ترک زمین را توضیح داد. در این بیانیه آمده است: امروز، نه برای پیروزی، بلکه برای دفاع از حقیقت به میدان می‌رویم. آنچه می‌خواهیم بیان کنیم این است:

«با ۱۱۷ سال تاریخچه خدمت به ورزش ترکیه، نه‌تنها در فوتبال، بلکه در بسیاری از شاخه‌ها، با هزاران جایزه‌ در موزه‌ که نشان‌دهنده عرق و تلاش است، با ۳۰ میلیون هواداری که ارزش‌های ملی کشور را درون خود احساس می‌کنند، به‌عنوان بزرگترین باشگاه ورزشی جهان، همانند دیروز و امروز، فردا نیز به ایستادگی ادامه خواهیم داد.»

دیدگاه‌ها