کد خبر : 2013025 | 20 فروردين 1403 ساعت 04:18 | 29.5K بازدید | 13 دیدگاه

براوو عاشق بازی در عربستان اما بدون مشتری!

دروازه‌بان شیلیایی رئال بتیس علاقه دارد سال بعد را در عربستان و خاورمیانه پشت سر بگذارد.

براوو عاشق بازی در عربستان اما بدون مشتری!

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال عربستان با توجه به سرمایه‌گذاری که انجام داده توانسته بازیکنان بزرگ زیادی را جذب بکند و حالا در نزدیکی تابستان ۲۰۲۴، شایعات زیادی مبنی بر علاقه باشگاه الهلال و النصر نسبت به بازیکنان بزرگ اروپایی شنیده می‌شود.

اکنون یکی از بازیکن‌هایی که نامش در رسانه‌های عربی به عنوان یک چهره نقل و انتقالاتی عنوان می‌شود، کلودیو براوو دروازه‌بان شیلیایی سابق بارسلونا و منچستر سیتی است که سابقه بازی کردن در کنار لیونل مسی را دارد.

او شایعه انتقالش به لیگ عربستان را تایید کرد و گفت: چرا که نه؟ پروژه‌ای که آنها روی آن کار می‌کنند به نظر من جذاب و جاه‌طلبانه است. باشگاه‌های عربستانی توانستند شخصیت‌ها و بازیکنان بزرگی را به‌ویژه پس از تصمیم کریستیانو رونالدو برای حضور در لیگ عربستان، جذب کنند. لیگ عربستان از نظر جذابیت نسبت به NFL (فوتبال آمریکایی) یک برنده آشکار بوده است و من نمی‌خواهم این فرصت را از دست بدهم!

این دروازه‌بان شیلیایی که حالا در رئال بتیس بازی می‌کند، در ابتدای فصل از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد و فصل را از دست داد؛ در ماه می میلادی ۴۱ ساله می‌شود و با توجه به اینکه موفق شده قهرمانی‌های زیادی در اروپا و اسپانیا کسب کند، یک چهره باتجربه به شمار می‌رود اما مسئله اصلی این است که دروازه تیم‌های بزرگ این لیگ از جمله الهلال، النصر و الاهلی پر شده است. احتمال وجود دارد که القادسیه، دیگر تیمی که تحت مالکیت خاندن سلطنتی آل سعود است و سال آینده به لیگ عربستان صعود می‌کند، برای جذب براوو تلاش کند.

دیدگاه‌ها