کد خبر : 2013028 | 20 فروردين 1403 ساعت 04:31 | 6.4K بازدید | 1 دیدگاه

نریمان جهان: به خاطر شرایط تیم مدافع شده‌ام!

سامان نریمان جهان از حسرتش برای موقعیت‌های از دست رفته مقابل استقلال خوزستان می‌گوید.

نریمان جهان: به خاطر شرایط تیم مدافع شده‌ام!

به گزارش "ورزش سه"، سامان نریمان جهان، بازیکن تیم پیکان، پس از بازی با استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: من همیشه دوست دارم در بهترین لول خودم بازی کنم. وقتی موقعیت‌ها گل نمی‌شوند ناخوداگاه چند نفر می‌بینند و به شش نفر دیگر که بازی را ندیدند و می‌پرسند چند چند شد می‌گویند ۱-۰ و نمی‌گویند که شش موقعیت تک به تک از دست رفته است.

ویدئو: 329263

او درباره تغییر تکنیکش گفت: الان پست من تغییر کرده است و سه یا چهار بازی است که بر حسب نیاز تیم دفاع راست بازی می‌کنم. در تراکتور پشت فورواردی بودم که در باکس اضافه می‌شدم. الان وظایف دیگری دارم و نمی‌شود از دفاع راست ده بار به هجده قدم حریف بروم و موقعیت سازی کنم. پست و شرایط تیم به من اجازه نمی‌دهد که به هجده بروم. نیمه دوم هافبک وسط بودم و نزدیک‌تر به باکس ولی من سعی می‌کنم هر چه مربی می‌گوید عمل کنم و طبق آن شرایط بازی کنم.

او درباره ماندنش در پیکان در پایان فصل گفت: این موصوع به آخر فصل ربط دارد و نمی‌شود گفت. باید ببینیم تا آخر فصل چه اتفاقاتی می‌افتد و به چه صورت است‌. من دوست ندارم از الان درباره آخر فصل حرف بزنم. نیم فصل دو، سه تا پیشنهاد داشتم و واقعا هم پیشنهاد مالی خوبی بود و هم تیم خوبی بودند مخصوصا فولاد، ولی قسمت اینگونه بود و تیم نیاز به کمک داشت چون شرایطش خوب نبود. آخر فصل تصمیم می‌گیرم ببینم چه چیزهایی پیش می‌آید.

دیدگاه‌ها