کد خبر : 2013051 | 20 فروردين 1403 ساعت 08:01 | 88.2K بازدید | 33 دیدگاه

به پسرم افتخار می‌کنم

راه فرگوسن ادامه دارد: قهرمانی تاریخی پسر سر الکس

پیتربرو با مربی‌گری درن فرگوسن، پسر سرمربی افسانه‌ای منچستر یونایتد، قهرمان مسابقات EFL Trophy شد.

راه فرگوسن ادامه دارد: قهرمانی تاریخی پسر سر الکس

به گزارش "ورزش سه"، پیتربرو که در سطح سوم فوتبال انگلیس حضور دارد یکشنبه‌شب در فینال مسابقات EFL Trophy که جامی معادل مسابقات جام اتحادیه برای تیم‌های دسته‌های پایین‌تر است، در ورزشگاه ومبلی مقابل ویکامپ قرار گرفت.

2008528

سرمربی پیتروبرو، درن فرگوسن، پسر الکس فرگوسن است. سرمربی افسانه‌ای شیاطین سرخ امروز در حالی‌که بازی حساس منچستر یونایتد و لیورپول در الدترافورد برگزار می‌شد، تصمیم گرفت به ومبلی برود و بازی فینال تیم پسرش را از نزدیک تماشا و از او حمایت کند.

در این بازی هریسون باروز در دقیقه ۸۵ برای پیتربرو گل اول را زد اما دیل تیلور ۴ دقیقه بعد بازی را مساوی کرد. در حالی‌که همه تصور می‌کردند بازی در وقت‌های قانونی با نتیجه مساوی خاتمه می‌یابد اما هریسون باروز در دقیقه ۱+۹۰ دومین گل خودش و تیمش را زد و پیتربرو را به قهرمانی رساند.

2008530

این دومین باری است که درن فرگوسن موفق می‌شود با پیتربرو قهرمان EFL Trophy شود. پیش از این او در یک دوره دیگر از حضور خود در این باشگاه در فصل ۱۴-۲۰۱۳ به مقام قهرمانی دست یافته بود.

الکس فرگوسن پس از پایان بازی در مورد قهرمانی پیتربرو با مربی‌گری فرزندش گفت: «این دومین‌بار است که او به اینجا می‌رسد. می‌خواهیم دوباره به اینجا بازگردیم. بازی عالی‌ای بود. درن فوق‌العاده کار کرد. به او افتخار می‌کنم.»

2008529

دیدگاه‌ها