کد خبر : 2013054 | 20 فروردين 1403 ساعت 08:41 | 26.2K بازدید | 7 دیدگاه

گل زیر طاقی لیگ برتر از آرژانتین! (عکس)

ستاره سوری-آرژانتینی فولاد یک گل دیدنی مقابل هوادار زد.

گل زیر طاقی لیگ برتر از آرژانتین! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان نمایش جذاب و سراسر هجومی مقابل هوادار تهران داشت و کامبک شگفت‌انگیزی با جبران دو گل خورده زد که یکی از گل‌های شاگردان قرمزها را ابراهیم حصار با یک شلیک استثنایی به ثمر رساند، اما در لحظات پایانی برتری آنها از دست رفت و با بدشانسی به مساوی تبدیل شد.

ابراهیم حصار که پس از درخشش در جام ملت‌های آسیا و ترکیب تیم ملی سوریه مورد توجه فولادی‌ها قرار گرفت و راهی این تیم شد، در چهارمین بازی خود در لیگ برتر درخشان کار کرد و نمایش پرتلاشی مقابل هوادار داشت تا یک گل دیدنی به ثمر رسانند و کار را در دقیقه 60 به تساوی بکشند.

این ستاره تازه وارد فولاد خوزستان که طی سالیان اخیر در لیگ برتر آرژانتین بازی کرده و برای تیم ملی سوریه هم درخشان ظاهر شده و در فیفا دی اخیر هم موفق به گلزنی شده بود، این کار را در دیدار با هوادار تهران به بهترین شکل انجام داد و علیرضا حقیقی را مغلوب کرد.

ابراهیم حصار در دقیقه 60 که بازی با نتیجه دو بر یک به سود هوادار در جریان بود، پاس بلند ارسالی از لوکاس کاندیدو را با کنترل عالی و عبور از سد امین پورعلی تبدیل به موقعیت جدی کرد و در نهایت با شوت پای چپ استثنایی به زیر طاق دروازه، به تور چسباند تا یکی از زیباترین گل‌های فصل را به ثمر رساند.

2008539
2008540

دیدگاه‌ها